من از شهر ماهیگیرانم؛ از کیسه بوکس منتقدان تا گلزن کومان

به گزارش وبلاگ بهابادی، مارتین بریث ویت که اکنون به مهاجم اصلی سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بدل شده، پس از گلزنی پیغامی جالب برای طرفداران فرستاد.

من از شهر ماهیگیرانم؛ از کیسه بوکس منتقدان تا گلزن کومان

به گزارش وبلاگ بهابادی از فارس، بامداد امروز بارسلونا مقابل رئال وایادولید به فزونی 3 بر صفر رسید و یکی از نمایش های خوب خود را به اجرا گذاشت.

در کنار مسی که توانست رکورد پله را در این بازی پشت سر بگذارد و پدری که تمجید همگان را به خود اختصاص داد، باید از مهاجم گمنام بارسلونا نیز صحبت کرد.

مارتین بریث ویت، مهاجم دانمارکی بارسا که انواع و اقسام شوخی ها و حاشیه ها را در این یک سال پشت سر گذاشت، اکنون زیر نظر کومان به مهره خوب این تیم بدل شده است.

او در این فصل عجیب بارسلونا، به کیسه بوکس منتقدان در خط تهاجمی کومان بدل شد ولی توانست با پشت سر گذاشتن حاشیه ها به گلزن خوب این تیم لقب گیرد.

طبق آمار سایت هواسکورد، مارتین بریث ویت در 11 بازی در ترکیب بارسلونا بازی نموده که در 6 ملاقات به عنوان بازیکن ثابت حضور داشته است.

او طی 555 دقیقه 2 گل به ثمر رسانده و در هر بازی میانگین 1.3 شوت به دروازه حریفان می زند. میانگین پاس کلیدی او 0.3 در هر بازی، دریبل او 0.4 در هر بازی و نمره ای که کسب نموده 6.46 است. او توانسته با این آمار به چهارمین بازیکن برتر بارسا در خط تهاجمی بدل گردد.

این آمار گرچه به عنوان بازیکن بارسا چنگی به دل نمی زند، اما مهاجم دانمارکی نشان داده که رو به پیشرفت است و می توان به او امیدوار بود. در بازی های اخیر که کومان به ایده ثابت در خط تهاجمی رسیده، او بیشتر در ترکیب قرار می گیرد و حالا می تواند خودی نشان دهد.

به عنوان مثال در لیگ قهرمانان اروپا که بازی های بریث ویت بیشتر بوده، آمار او نیز بهبود پیدا نموده است. در اروپا، مهاجم دانمارکی 3 گل و یک پاس گل را در 4 بازی و 216 دقیقه به ثبت رسانده و به مهاجم دوم بارسلونا لقب گرفته است.

او در بازی های اخیر نشان داده که می تواند نقش مهاجم کلاسیکی در ترکیب کومان ایفا نماید. سرمربی که در ابتدا قصد داشت بدون مهاجم کلاسیک بازی کند و از سیستم و ایده مهاجم کاذب یا Falese Nine استفاده کند.

کومان به مرور زمان و عملکرد نه چندان خوب گریژمان در آن سیستم متوجه شد که می تواند با حضور بریث ویت و حضور یک مهاجم کلاسیک، خط تهاجمی خود را با گریژمان، مسی و پدری تقویت کند.

این مسئله با اضافه شدن دی یونگ به خط تهاجمی بهتر هم شد و در چند بازی اخیر می بینیم که کومان با تغییر سیستم گذشته، بسیار بهتر و تهاجمی تر بازی می نماید.

بریث ویت که اکنون به مهاجم کلاسیک و شماره 9 بارسلونا بدل گردد، پس از گلزنی در مسابقه بامداد امروز پیامی جالب را برای طرفداران آبی اناری فرستاد.

مهاجم دانمارکی نوشت:من از شهر ماهیگیرانم و خوب می دانم که تور را چگونه پیدا کنم و با تور آشنا هستم.

منبع: جام جم آنلاین

به "من از شهر ماهیگیرانم؛ از کیسه بوکس منتقدان تا گلزن کومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "من از شهر ماهیگیرانم؛ از کیسه بوکس منتقدان تا گلزن کومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید