مشخصات فنی دانگ فنگ C35، ون تازه بهمن موتور با نام اینرودز

به گزارش وبلاگ بهابادی، شرکت خودروسازی چینی دانگ فنگ یکی از بزرگ ترین سازندگان خودروهای سبک و سنگین در این کشور است که به واسطه نزدیکی به خودروسازان ایرانی شاهد عرضه محصولات مختلفی از این برند به بازار کشورمان بوده ایم. طی چند روز گذشته، شاهد نصب بنرهای ون نو بهمن موتور در سطح شهر بوده ایم، خودرویی که بهمن موتور آن را ون اینرودز (Inroads) می نامد.

مشخصات فنی دانگ فنگ C35، ون تازه بهمن موتور با نام اینرودز

این خودرو محصولی از دانگ فنگ است و در حقیقت دانگ فنگ C35 نام دارد، اما در ایران با برند اختصاصی گروه بهمن به بازار عرضه خواهد شد. اکنون بهمن موتور مشخصات فنی محصول نو خود یعنی ون اینرودز را منتشر نموده است.

مشخصات فنی دانگ فنگ C35

پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی به همراه گیربکس 5 سرعته دستی، قوای فنی دانگ فنگ C35 را تشکیل می دهد. این پیشرانه با حجم 1493 سی سی حدبیشتر 105 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید و گیربکس 5 سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ های عقب را برعهده دارد. استاندارد آلایندگی این پیشرانه نیز یورو 5 خواهد بود.

موتور دانگ فنگ C35 تقریباً زیر جایگاه های جلو نصب شده است، ازاین رو برای انجام سرویس های دوره ای ناچار هستید جایگاه ها را از جای خود بلند کنید. بااین حال چک کردن مواردی همانند سطح آب رادیاتور یا مخزن شیشه شور با باز کردن کاپوت کوچک جلو امکان پذیر است. پیشرانه این مینی ون دارای سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ ها یا همان DVVT است که موجب بهینه ترشدن مصرف سوخت و بهبود راندمان می گردد.

بهمن موتور تا به امروز فط تیپ باری این خودرو را به فراوری خواهد رسانده است و 2 جایگاه دارد. وزن خالص ون نو بهمن موتور 1285 کیلوگرم است و مالک آن می تواند حدبیشتر محموله ای به وزن 725 کیلوگرم را با اینرودز حمل کند. باک اینرودز نیز 55 لیتر حجم دارد، اما عددی درمورد مصرف سوخت ترکیبی این خودرو هنوز اعلام نشده است.

ابعاد و مقدار ون اینرودز به ترتیب عبارتند از: 4500 میلی متر طول، 1680 میلی متر عرض و 2000 متر ارتفاع. فاصله محور ون اینرودز نیز 3050 میلی متر اعلام شده است. مطابق کاتالوگ اعلام شده از سوی بهمن موتور 33 درصد حجم خودرو به فضای بار اختصاص یافته است که کاربر می تواند محموله ای با حجم 5.1 متر مکعب یا 5100 لیتر را در آن جای دهد.

دانگ فنگ C35 باتوجه به بازه قیمتی که دارد، تجهیزات رفاهی و ایمنی معقولی را ارائه می دهد.

امکانات ون نو بهمن موتور

  • 2 کیسه ایمنی هوا
  • سیستم ترمز ضد قفل
  • قفل مرکزی
  • 2 کیسه ایمنی هوا برای راننده و سرنشین جلو
  • سیستم تهویه با قابلیت تنظیم دستی
  • فرمان هیدرولیک
  • سیستم صوتی با قابلیت پخش CD و درگاه USB با کلیدهای کنترلی روی فرمان
  • شیشه بالابرهای برقی
  • آینه های جانبی با قابلیت تنظیم دستی

البته ممکن است هر یک از این امکانات ذکرشده در ون رانر حذف و یا حتی آپشن های دیگری به این خودرو اضافه گردد. دانگ فنگ C35، ون نو بهمن موتور در بازار اروپا با خودروهایی همانند فیات کارگو پروفشنال، رنو ترافیک، پژو اکسپرت و سیتروئن دیسپچ رقابت می نماید.

دانگ فنگ C35 در انگلستان با قیمت 10995 پوند (440 میلیون تومان) عرضه می گردد، درحالی که بیشتر رقبای آن اندکی گران تر بوده و در محدوده قیمتی 12500 پوند قرار گرفته است.

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ بهابادی بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "مشخصات فنی دانگ فنگ C35، ون تازه بهمن موتور با نام اینرودز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی دانگ فنگ C35، ون تازه بهمن موتور با نام اینرودز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید