غار کروبرا، عمیق ترین غار دنیا

به گزارش وبلاگ بهابادی، غار کروبرا که در آبخازیا در گرجستان واقع شده و بانام غار ورونیا هم شناخته می گردد، عمیق ترین غار شناخته شده در دنیا است. افراد و ماجراجویان زیادی برای آزمایش خطر هیجان و کسب نشاط از این تجربه که زندگی را به مبارزه می طلبد، از این مکان تماشا می نمایند.

غار کروبرا، عمیق ترین غار دنیا

اجازه ندهید که ورودی این غار شما را به اشتباه بیاندازد، زیرا عمق آن تا 7208 فوت برآورد شده است به این ترتیب، سفری طولانی در انتظار بازدیدنمایندگان خواهد بود.

در سال 2012 گروهی از گردشگران طی 27 روز به کشف این غار پرداختند. فکر زندگی کردن در تاریکی برای یک مدت طولانی تقریباً دیوانه نماینده است.

منبع محدودشده نور داخل غار باعث ایجاد چالشی اساسی برای ماجراجویان می گردد. تصور کنید که در حال فروافتادن در یک تاریکی بسیار عمیق و ناشناخته هستید، نبود نور سفر را بسیار چالش برانگیز و ترسناک می نماید. بدون شک این غار برای کسانی که ترس از تاریکی دارند جای مناسبی نیست.

گونه های جدیدی از حیوانات را می توان در این غار مشاهده کرد.

تیم اکتشافی بعلاوه گونه های جدیدی از بندپایان را در این غار کشف نموده اند که در تاریکی زندگی می کردند و این امر باعث خزنده شدن آن ها شده بود. تماشا این موجودات چیزی نیست که شما هرروز با آن روبرو باشید.

اینجا دنیایی فرق دارد که بسیار عجیب و غیرعادی است!

این غار، رازآلود و بسیار تعجب برانگیز است و به نظر به دنیای دیگری شباهت دارد. اگر به میزان کافی آمادگی هیجان رادارید، می توانید در سفر کاوشی کارشناسان با آن ها همراه شوید.

ماجراجویان می بایست خود را برای یک سفر 27 روزه در دل تاریکی آماده نمایند. اگر به میزان کافی خوش شانس باشید، می توانید طبق برنامه سفر شاهد این هنر بی نظیر خالق بی همتا باشید!

منبع: گردشبان

به "غار کروبرا، عمیق ترین غار دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غار کروبرا، عمیق ترین غار دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید