علیپور: پیشنهاد 10 میلیاردی به پرسپولیس ندادم

به گزارش وبلاگ بهابادی، علی علیپور می گوید مدیران باشگاه به او گفته اند که پرسپولیس سقف قرارداد دارد و شرایط خاصی را در این روزها تجربه می نماید.

علیپور: پیشنهاد 10 میلیاردی به پرسپولیس ندادم

به گزارش وبلاگ بهابادی به نقل از ورزش سه، علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از ترک باشگاه در رابطه با محتوای جلسه ای که با مدیران باشگاه برگزار کرد، اینطور حرف هایش را شروع کرد و گفت: تشکر می کنم که اینقدر صادق بود در خصوص شرایط سال جاری پرسپولیس و شرایطی که باشگاه قصد جلو رفتن با بازیکنان را دارد. این به یک جهان دارد. باشگاه نظرات خودش را به ما داد و ما هم نظرات خودمان را دادیم. قرار است در هیئت مدیره صحبت گردد و به ما خبر بدهند. امشب یا فردا این خبر را می دهند.

وی در خصوص مقصد احتمالی آینده اش و اینکه گفته می گردد علیپور پیشنهاد مالی گزافی به مدیران باشگاه داده است، عنوان نمود: ببخشید دوست ندارم در خصوص چیزهای دیگر بحث کنم. صحبت های محبت آمیز خوبی بود. همه چیز را شفاف شرح دادند و شبهه ای نمی ماند. من 6 سال با همه شرایط در تیم بوده ام. اتفاقاتی که در ایران می افتد؛ بازیکنانی که می فرایند و می آیند. من هیچ وقت قضاوت نمی کنم. ولی همواره می گویند اشتباه شد و رفت. خب اینطور بازیکن می تواند شکایت کند و دو برابر پولش را بگیرد. من خودم را کار ندارم. من هیچ کلاسی برای پرسپولیس نمی گذارم و مدیون این طرفداران هستم. این طرفداران هستند که ما را عظیم نموده اند. من ولی در خصوص خودم حرف نمی زنم. چرا بازیکنان دیگر باید بیایند شکایت نمایند و پولشان را بگیرند و بفرایند ولی بازیکن ایران در فشار مالی باشد.

مهاجم پرسپولیس در واکنش به این سوال که چقدر احتمال ماندش وجود دارد، افزود: بستگی به باشگاه دارد. آنها گفته اند که باشگاه سقف قرارداد دارد و شرایط خاص خودش را. من هم با وکیلم صحبت نموده ام و نظرات خودمان را داریم.

علیپور در واکنش به این سوال که چرا از فعل بودم در حرف هایش استفاده نموده، گفت: 6 سال در پرسپولیس بوده ام و اگر سال جاری هم بمانم می گردد 7 سال.

مهاجم پرسپولیس در واکنش به این سوال که از مدیران باشگاه 10 میلیارد خواسته، عنوان نمود: شما مگر رقم را می دانید؟

خبرنگار در واکنش به این سوال گفت نه نمی دانم. علیپور سپس در واکنش به این سوال که رقم درخواستی اش را بگوید، تاکید نمود: من که نمی توانم بگویم. اگر چنین چیزی باشد که باشگاه باید به شما سند و مدرک نشان بدهد. از مدیران باشگاه بپرسید تا آنها شفاف سازی نمایند ولی چنین چیزی که شما می گویید نیست.

  • میلاد سرلک به پرسپولیس پیوست
منبع: همشهری آنلاین

به "علیپور: پیشنهاد 10 میلیاردی به پرسپولیس ندادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور: پیشنهاد 10 میلیاردی به پرسپولیس ندادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید