ایران همچنان تیم دوم آسیا است

به گزارش وبلاگ بهابادی، فدراسیون دنیای فوتبال (فیفا) امروز (پنجشنبه)، تازه ترین رده بندی ماهیانه تیم های ملی دنیا را اظهار داشت که بر این اساس، تیم ملی کشورمان با 1499.52 امتیاز همچنان در رده سی ویکم دنیا و دوم آسیا قرار گرفته و تغییری در جایگاهش ایجاد نشده است.

ایران همچنان تیم دوم آسیا است

فیفا اعلام نموده که با توجه به اینکه تنها یک بازی ملی نسبت به رده بندی قبلی برگزار شده، بحرین تنها تیمی بوده که یک پله صعود را تجربه نموده و به رتبه نودوهشتم دنیا رسیده است.

به این ترتیب تیم های ملی بلژیک، فرانسه، برزیل، انگلیس، پرتغال، اسپانیا، ایتالیا، آرژانتین، اوروگوئه و دانمارک، رتبه ماه گذشته خود را حفظ نموده اند و در صندلی های اول تا دهم این رده بندی ایستاده اند.

در قاره آسیا ژاپن با 1509.34 امتیاز همچنان صدرنشین است و در رده بیست وهشتم دنیا جای دارد. پس از ایران هم کره جنوبی با 1460.25 امتیاز (رده 39 دنیا)، استرالیا با 1457.49 امتیاز (رده 41 دنیا) و قطر با 1397.92 امتیاز (رده 58 دنیا) به ترتیب صندلی های سوم تا پنجم را به خود اختصاص داده اند.

همچنین در میان تیم های گروه C مقدماتی جام دنیای 2022 قطر پس از ایران، تیم های ملی عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج در رتبه های 68، 98، 144 و 174 رده بندی دنیای قرار دارند.

منبع: فرارو

به "ایران همچنان تیم دوم آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران همچنان تیم دوم آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید