برای ماه عسل بدروم بهتر است یا آنتالیا؟

به گزارش وبلاگ بهابادی، ماه عسل در بدروم بدون شک بی نظیر و پرخاطره خواهد بود اما آنتالیا هم مقصدی بدی نیست، شما چه نظری دارید؟ ما امروز و در این مقاله قصد داریم این دو مقصد شگفت انگیز را از دیدگاه سفر ماه عسل برای شما مقایسه کنیم. همه میدانیم که ماه عسل برترین و پر خاطره ترین سفر برای دو نفر محسوب می گردد که قرار است در سفر زندگی همراه یکدیگر باشند. پس برترین ایده انتخاب یک مقصد رویایی است تا خاطره های قشنگی را برای آنها رقم بزند. نظر شما چیست؟ ماه عسل در بدروم یا آنتالیا؟!

برای ماه عسل بدروم بهتر است یا آنتالیا؟

برای خرید مقرون به صرفه ترین تور آنتالیا از وبلاگ بهابادی اینجا کلیک کنید.

ماه عسل در بدروم ترکیه

کشور ترکیه می تواند تمام انتظارات شما از یک سفر رویایی و عجیب را برآورده کند. در این کشور شهرها و منطقه ها گردشگری و تماشای در کنار سواحل زیبا و بی نظیر سبب شده اند تا مسافران زیادی از تمام دنیا به این مقصد هزار رنگ سفر نمایند. تنوع ایجاد شده هم مجذوب کنندهیت این کشور را زیاد نموده و همینکه سبب شده است گردشگر ها برای انتخاب کشور ترکیه به عنوان مقصد سفر لحظه ای درنگ ننمایند.

شهرهای ترکیه همگی گردشگری و مجذوب کننده هستند و در این بین بدروم و آنتالیا دو شهر بسیار مهم و به عبارتی قطب های گردشگری در ترکیه محسوب می شوند. به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم تا قبل از سفر ماه عسل شما سفری کوتاه به این دو شهر داشته باشیم و تماشای ها و مجذوب کنندهیت های آنها را با یکدیگر مرور کنیم تا شما در زمان انتخاب بتوانید به راحتی مقصد مناسبی را برگزینید.

  • یک ماه عسلی در بدروم

تصمیم داریم که سفر خود را از بدروم شروع کنیم و ماه عسل در بدروم را قبل از ماه عسل آنتالیا آنالیز کنیم. بدروم شبه جزیره ای است که یک طرف آن را دریای اژه و سمت دیگر آن را دریای مدیترانه احاطه نموده اند. مجذوب کنندهیت شهر بدروم به این علت است که شما می توانید با سفر کردن به این شهر زیبا یک سفر کوتاه دریایی و هیجان انگیز به جزایر یونانی یونانی داشته باشید. مجذوب کنندهیت دیگری که این شهر دارد به واسطه قلعه بسیار اسرارآمیز و عجیبی است که در بدروم مستقر شده و قدمت آن به 4 قرن پیش از میلاد مسیح برمیگردد. البته مجذوب کننده تر از دو مورد ذکر شده، زیبایی های مثال زدنی و نفس گیر سواحل بدروم است که می تواند هر شخصی را با هر سن و سالی به وجد آورد. پ

پیشنهاد ما این است که اگر تصمیم گرفتید شهر بدروم را برای اقامت ماه عسل خود انتخاب کنید، نباید فراموش کنید که در فصل تابستان شهر بدروم شهری کاملا زنده است و در سراسر این فصل خوش آب و هوا دی جی های معروف شهر در حال اجرای برنامه های متنوع و شاد خود هستند. در اصل اگر دوست دارید سفر ماه عسل در بدروم شما به یک تجربه منحصربه فرد و پر از خاطره تبدیل گردد به شما توصیه می کنیم به این شهر رفته و در جشن و پایکوبی شب خود را به سحر برسانید تا از لحظات در کنار یکدیگر بودن به خوبی لذت ببرید. بدون شک شما عاشق بدروم خواهید شد.

  • آنتالیا در ماه عسل

اشتباه نکنید! منظور ما از آنتالیا در ماه عسل این نیست که آنتالیا به ماه عسل رفته است بلکه منظور ما این است که آنتالیا در ماه عسل به عنوان یک مقصد، قرار است چه نیازهایی از شما را برآورده کند. آنتالیا نیز یک شهر بزرگ در ترکیه است که در حاشیه دریای مدیترانه قرار گرفته و با دیوارهایی تاریخی در منطقه قدیمی، احاطه شده است. یک بندر دنج و مجذوب کننده و یک قلعه زیبا دارد که در کنار تمام جاذبه ها شما را به سمت خود فرا می خوانند. در حوالی و حواشی آنتالیا هتل های فراوانی ساخته شده که هم اقامتگاه های ایده آل و تفریحی هستند و هم رستوران های خوبی برای سرو غذا های محلی متنوع و مجذوب کننده این شهر دارند.

از جمله جاذبه های موجود در آنتالیا این است که رستوران ها و هتل ها خدمات خود را به صورت رایگان به مهمان هایشان ارائه می نمایند. ما به شما گفتیم ماه عسل در بدروم مجذوب کننده است اما واقعیت این است که اگر تا به حال به آنتالیا سفر ننموده اید، به بهانه ماه عسل هم که شده سری به آن بزنید. در اطراف آنتالیا نیز منطقه ها ساحلی فراوانی وجود دارند که از بین آنها می توان به منطقه ها لارا و بلک اشاره نمود که هتل های لوکس بسیار زیادی را در خود جای دادند. بد نیست بدانید که آنتالیا تابستان های بسیار گرم تری نسبت به بدروم دارد و البته طول تابستان در این شهر بیشتر از سایر شهر ها است.

تاریخ در آنتالیا و بدروم

ما ماه عسل در بدروم را به شما پیشنهاد می کنیم چون این شهر را شهر عجایب هفتگانه نیز می نامند. در این شهر مقبره ماسولوس که یکی از عجایب هفتگانه دنیا باستان است قرار گرفته که هر بیننده ای را متحیر می نماید. البته در شهر آنتالیا نیز اماکن تاریخی زیادی در اطراف و مرکز شهر واقع شده که زیبایی آن را دو چندان نموده اند.

ناگفته نماند که شهرها و منطقه ها باستانی متعددی مانند شهر باستانی آسپندوس و همینطور شهر باستانی پرگ در نواحی نزدیک به آنتالیا واقع شده اند که تماشا آنها خالی از لطف نخواهد بود. به عبارتی این گونه می توان شرح داد که اگر دوست داشته باشید در ماه عسل خود از اماکن تاریخی و باستانی نیز تماشا کنید، این شهرها در اولویت هستند و می توانند انتظارات شما را برآورده نمایند.

فرودگاه های مستقر در آنتالیا و بدروم

دو شهر بدروم و آنتالیا فرودگاه های خود را دارند و این فرودگاه ها از دسترسی درجه یک و مناسبی به مرکز شهر و هتل ها برخوردار هستند. در آنتالیا فاصله فرودگاه تا مرکز شهر 50 دقیقه است و در شهر بدروم فاصله فرودگاه تا مرکز شهر در حدود 30 دقیقه است. البته نکته مهم در این بین این است که پروازهای کشور ایران که مقصد آنتالیا دارند در فرودگاه این شهر به زمین نمی نشینند و در فرودگاه دیگری که تا مرکز شهر فاصله بیشتری دارد فرود می آیند.

به این معنا که اگر شما قصد نداشتید که بلیط هواپیمای ترک به مقصد آنتالیا را رزرو کنید و از بلیط های مقرون به صرفه تر ایران به مقصد آنتالیا استفاده کردید، باید در این فرودگاه از هواپیما پیاده شوید و تقریباً فاصله ای در حدود دو ساعت از فرودگاه تا شهر را با تاکسی، اتوبوس یا ترانسفر هتل طی کنید. در نتیجه برای ما ایرانیان شهر بدروم مقصد بهتری است چون دسترسی مناسب تری دارد. پس پیش به سوی ماه عسل در بدروم.

تفریحات مجذوب کننده در آنتالیا و بدروم

همانطور که می دانید و یا شاید هم اطلاع نداشته باشید، شهر آنتالیا احاطه شده با کوه های متعدد و بلند است و به شما اجازه میدهد تا در فصل زمستان از اسکی لذت ببرید و در فصل تابستان در آب های خروشان قایق سواری کنید. بعلاوه فصل بهار فصلی بسیار مناسب برای طبیعت گردی و کوهنوردی در این منطقه محسوب می گردد. از طرف دیگر بدروم نیز امکانات تفریحی مختلف و متعددی دارد.

برای مثال شما می توانید قایق سواری، آفرود، سافاری و اسب سواری در این شهر را تجربه کنید. آنتالیا و بدروم هردو از سواحل بسیار زیبا و چشم نوازی برخوردار هستند که سبب میگردد گردشگران هوس آب تنی کردن و حمام آفتاب گرفتن در این سواحل را داشته باشند. این مقایسه برای معین کردن این موضوع بود که هیچ کدام از این شهرها بر دیگری رجحان ندارد، اما هر کدام در نوع خود مجذوب کننده و زیبا هستند. پس تفاوتی ندارد که شما ماه عسل در بدروم را انتخاب کنید یا آنتالیا.

  • کمی تفاوت در مقصد، چاشنی شیرین ماه عسل

نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که ماه عسل دربدروم و یا آنتالیا بسته به عوامل زیادی می تواند متفاوت باشد. اینکه شما برای اقامت خود چه هتلی را انتخاب می کنید به طور حتم می تواند تجربه ای کاملاً متفاوت برای شما خلق کند. ما به شما پیشنهاد می کنیم با در نظر گرفتن بودجه سفر خود هر کدام از این شهرها را انتخاب کنید. پس ابتدا با لحاظ کردن بودجه معین کنید که در کدام هتل آنتالیا یا بدروم قصد اقامت دارید و بعد با مقایسه کردن هتل ها و خدماتشان برترین را انتخاب کنید.

این مقایسه سبب می گردد که امکان انتخاب شما از بین بدروم و آنتالیا راحت تر انجام گردد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که هر دو شهر آنتالیا و بدروم شهرهای بسیار مجذوب کننده و تماشای برای سفر ماه عسل محسوب می شوند. پس سعی کنید بین انتخاب کردن هر کدام از آنها چندان سخت نگیرید. چون بدون شک هر کدام را که انتخاب کنید برای خود خاطره های فراموش نشدنی خواهید ساخت.

تصمیمی مهم برای سفر ماه عسل

این مقاله مجالی کوتاه بود برای اینکه به شما یاری کنیم مقصدی به یادماندنی و مجذوب کننده را برای ماه عسل خود انتخاب کنید. ماه عسل دربدروم همان مقدار میتواند به یاد ماندنی باشد که ماه عسل در آنتالیا. پس به پیشنهاد ما عمل کنید و با در نظر گرفتن بودجه موجود، مقصد سفر را انتخاب کنید تا خاطره های متفاوتی را برای ماه عسل خود ثبت نموده باشید.

منبع: الی گشت

به "برای ماه عسل بدروم بهتر است یا آنتالیا؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای ماه عسل بدروم بهتر است یا آنتالیا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید