رئیس جمهور خبرهای خوبی برای بوشهری ها دارد، اشتیاق مردم برای استقبال

به گزارش وبلاگ بهابادی، مصطفی سالاری دوشنبه شب در نشست با خبرنگاران گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت های بسیار مهمی در بخش های مختلف است که خلیج فارس و برخورداری از بیش از 900 کیلومتر نوار ساحلی یکی از مهمترین ظرفیت های استان بوشهر است.

رئیس جمهور خبرهای خوبی برای بوشهری ها دارد، اشتیاق مردم برای استقبال

وی یکی از استفاده از دریا را مربوط به بخش صنعت دانست و اضافه کرد: صنایع انرژی و صنایع سنگین در کنار دریا مستقر می شوند و این فرصت به خوبی در استان بوشهر فراهم شده است.

استاندار بوشهر ظرفیت های گردشگری را به عنوان یکی دیگر از مزایای برخورداری از سواحل دانست و اضافه کرد: استان بوشهر در زمینه انرژی هم دارای ظرفیت بالایی است که برای سرمایه گذاران ظرفیت بالایی دارد.

وی بر لزوم توسعه زیرساخت ها برای استفاده مناسب از این ظرفیت ها تاکید کرد و اضافه کرد: زیرساخت های ارتباطی در بخش های دریایی، ریلی، زمین و هوایی را باید به خوبی در استان بوشهر توسعه دهیم.

سالاری ادامه داد: از زمانی که سفر دولت به استان بوشهر اعلام شد، تلاش کردیم تا با مشارکت دستگاه ها و نهادهای مختلف استان بوشهر، نیازها و مسائل استان را شناسایی کرده و کار کارشناسی روی آن انجام شد.

وی ادامه داد: در این زمینه نیاز بود که اولویت بندی را در این زمینه مشخص کنیم که نشست هایی را با وزرا، معاون رئیس جمهور و شخص رئیس جمهور در این زمینه برگزار کردیم و تصمیمات مناسبی در این زمینه اتخاذ شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه اولویت های استان بوشهر در قالب یک کتاب تدوین و چاپ شده است، خاطرنشان ساخت: این کتاب به رئیس جمهور و وزرا نیز تقدیم شده است تا تصمیم گیری ها برای استان بوشهر بر این اساس انجام شود.

وی فضای برگزاری نشست با رئیس جمهور برای توسعه استان بوشهر را مثبت خواند و بیان داشت: رئیس جمهور حسن نیت بالایی نسبت به استان بوشهر دارند و خبرهایی خوبی توسط رئیس جمهور به استحضار مردم استان خواهد رسید.

سالاری با بیان اینکه شور و اشتیاق بسیار زیادی در بین مردم استان بوشهر برای دیدار با رئیس جمهور وجود دارد، شرح داد: ستادهای استقبال مردمی در همه استان ها راه اندازی شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رئیس جمهور خبرهای خوبی برای بوشهری ها دارد، اشتیاق مردم برای استقبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور خبرهای خوبی برای بوشهری ها دارد، اشتیاق مردم برای استقبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید