دستگیری دندانپزشک متقلب پس از 70 بار قصور پزشکی

به گزارش وبلاگ بهابادی، یک دندانپزشک متقلب در ایالت آلبرتای کانادا بعد از انجام هفتاد قصور پزشکی دستگیر شد. این فرد ده ها هزار دلار به خاطر کارهایی که قرار بوده برای بیماران انجام دهد و انجام نداد جریمه شده است. به وی دستور داده شد که نزدیک به 100000 دلار جریمه و هزینه تحقیقات پرداخت کند.

دستگیری دندانپزشک متقلب پس از 70 بار قصور پزشکی

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، دکتر بن زو از ژانویه سال 2017 ، به علت رفتارهای اشتباه خود تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است اما به هشدارها توجهی نشان نداده است.

در تابستان سال جاری ، کمیته استعلام قصور دندانپزشکی کانادا متوجه شدند که او بی کفایت است و در طی سه سال بیش از 70 بار مرتکب تخلف شده است. پس از یک جلسه محاکمه در 3 دسامبر به وی دستور داده شده 50 هزار دلار جریمه و 48117 دلار هزینه بپردازد.بر اساس بیانیه این سازمان بعضی از ضررهای این فرد مادی و بعضی دیگر نیز معنوی بوده است و بیماران از سهل انگاری های وی دچار خسارات مادی و معنوی شده اند.

بعضی از بیماران وی سالمند و بعضی نیز بسیار آسیب پذیر بودند. برای مثال یک مرد سالخورده برای خود و همسرش 85 هزار دلار را به صورت مقدماتی برای ایمپلنت پرداخت کرد ، اما دندانپزشک درمان را کامل نکرد و بازپرداختی نیز ارائه نداد. یک بیمار بسیار جوانتر برای انجام کارهای ارتودنسی نزد وی رفت و سایر بیماران نیز با مشکلاتی مثل درمان ناقص ریشه رو به رو شدند.زو در سال 1985 به عنوان دندانپزشک در چین آغاز به کار کرد و سپس عنوان دندانپزشک آغاز به کار کرد.

منبع: انتخاب

به "دستگیری دندانپزشک متقلب پس از 70 بار قصور پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری دندانپزشک متقلب پس از 70 بار قصور پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید