درآمدزایی برای دانشجویان نیازمند دانشگاه بجنورد از سوی کانون خیریه

به گزارش وبلاگ بهابادی، دبیر کانون خیریه باران دانشگاه بجنورد با اشاره به مهم ترین اقدامات این مجموعه در سال 98 گفت: کانون خیریه در طرحی به نام تایپ به دانشجویان نیازمند سفارش تایپ می داد تا از این طریق درآمدی داشته باشند.

درآمدزایی برای دانشجویان نیازمند دانشگاه بجنورد از سوی کانون خیریه

نسترن خرمدل، دبیر کانون خیریه باران دانشگاه بجنورد در تبادل نظر با خبرنگار وبلاگ بهابادی، گفت: اولویت کانون خیریه باران دانشجو های دانشگاه هستند، اما اگر جایی حس کنیم خارج از دانشگاه، چه در شهر و چه در سطح کشور به یاری ما هرچند کوچک احتیاج است، وارد صحنه می شویم و با کمپین های مختلف سعی می کنیم بخشی از کار را برعهده بگیریم.

خرمدل در ادامه به مهم ترین اقدامات اجرا شده در سال 98 اشاره نمود و ادامه داد: طرح یک لقمه مهربانی در سلف دانشگاه انجام گردد و غذا های جمع آوری شده را بین 4 مرکز ایتام پخش می کنیم و اگر مقدار بیشتری جمع می شد، بین زباله گرد های بجنورد تقسیم می کنیم.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: طرح تایپ نیز در سال 98 پیروز بود؛ در این طرح به دانشجویان احتیاجمند سفارش تایپ داده می شد تا از این طریق درآمدی داشته باشند.

وی شناسایی دانشجویان احتیاجمند از روز اول ثبت نام در دانشگاه را یکی از اقدامات این کانون برشمرد و اضافه کرد: این افراد اگر مشکلاتی جهت هزینه خوابگاه یا موارد دیگر داشته باشند، یاریشان می کنیم.

خرمدل اجرای طرح سبد مهربانی در شب یلدا را دیگر برنامه اجرا شده بیان نمود و توضیح داد: در این طرح میوه های جمع آوری شده از سطح شهر، بین مردم حاشیه نشین و زباله گرد ها توزیع می شد.

دبیر کانون خیریه باران در خاتمه بیان نمود: در آخرین اقدام نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور با همکاری قرارگاه جهادی و کانون خیریه همای مهر، وارد پویش همدلی شدیم تا به یاری مردم، این ویروس را شکست دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "درآمدزایی برای دانشجویان نیازمند دانشگاه بجنورد از سوی کانون خیریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمدزایی برای دانشجویان نیازمند دانشگاه بجنورد از سوی کانون خیریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید