خشم هواداران مراکشی از ویلموتس، الرجاء در پی یافتن گزینه جانشین

به گزارش وبلاگ بهابادی، نتایج ضعیف تیم فوتبال الرجاء مراکش با هدایت مارک ویلموتس بلژیکی هواداران این باشگاه را خشمگین کرده و به نوشته رسانه های مراکشی تلاش ها برای یافتن جانشین او آغاز شده است.

خشم هواداران مراکشی از ویلموتس، الرجاء در پی یافتن گزینه جانشین

به گزارش وبلاگ بهابادی، باشگاه الرجاء در پنجمین حضور ویلموتس و بازی مقابل الجیش الملکی هم به تساوی رضایت داد تا مربی بلژیکی از 15 امتیاز ممکن تنها هشت امتیاز به دست آورده باشد تا جایی که هواداران باشگاه الرجاء خواستار برکناری فوری این مربی هستند.

ویلموتس پس از این مسابقه تمرینات تیمش را به مدت یک هفته تا دهم ژانویه تعطیل کرد، اما گفته می شود باشگاه الرجاء در همین فرصت برای انتخاب و توافق با مربی نو اقدام خواهد کرد.

به نوشته روزنامه الصباح مراکش توافق لازم برای برکناری ویلموتس اجرا شده و مسئولان باشگاه در حال رایزنی به منظور انتخاب جانشین مربی بلژیکی هستند. به همین علت تماس هایی با فوزی النبزرتی مربی باتجربه اهل تونس همچنین طارق السکتیوی مربی مراکشی برقرار شده است و مذاکرات ادامه دارد. اعضای هیئت مدیره باشگاه از انیس محفوظ رئیس الرجاء درخواست کردند پیش از آغاز دوباره تمرینات ویلموتس برکنار شود و به بلژیک بازشود.

مسئولان باشگاه الرجاء حتی مسئله ای با پرداخت غرامت دستمزد چهار ماهه ویلموتس به مبلغ 200 هزار دلار هم ندارند و ترجیح می دهند با توجه به فشار و نقدها هواداران زودتر این مربی را کنار بگذارند.

گفتنی است پس از برکناری از هدایت ساحل عاج و قطع همکاری پس از شکست های تلخ روی نیمکت تیم ملی ایران، این سومین تجربه ناموفق با ثبت عملکرد ضعیف در کارنامه مارک ویلموتس بلژیکی است و به نظر می رسد این مربی دیگر به آسانی قادر به انتخاب تیم نوی نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خشم هواداران مراکشی از ویلموتس، الرجاء در پی یافتن گزینه جانشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم هواداران مراکشی از ویلموتس، الرجاء در پی یافتن گزینه جانشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید