خدمات رایگان دامپزشکی در 162 روستای محروم مازندران

به گزارش وبلاگ بهابادی، مدیر کل دامپزشکی مازندران از خدمات رایگان دامپزشکی در 162 روستای محروم استان در دهه فجر اطلاع داد.

خدمات رایگان دامپزشکی در 162 روستای محروم مازندران

وبلاگ بهابادی ساری-دکتر محمد حسن گلپایگانی گفت: ارائه 4 خدمت رایگان دامپزشکی به 162 روستا محروم و دورافتاده مازندران در ایام دهه فجر سال جاری ارائه می گردد.

این خدمات دامپزشکی شامل واکسیناسیون دام ها علیه بیماری های دامی با اولویت بیماری های بیماری های مشترک بین انسان و حیوان، سم پاشی اماکن نگهداری دام ها و بدن دام علیه انگل های خارجی دام به عنوان عوامل انتقال دهنده بیماری های دامی، برگزاری دوره های آموزشی برای روستائیان با موضوعات آشنایی با بیماری های دامی و راه های کنترل و پیشگیری از بروز و انتشار آن ها و ویزیت رایگان دام ها در منطقه ها روستایی می گردد.

به گفته گلپایگانی با برنامه ریزی بعمل آمده در طول این ایام اکیپ های عملیاتی واکسیناسیون در 162 روستا با هدف محرومیت زدائی حضور پیدا نموده و نسبت به ارائه این 4 خدمت رایگان اقدام می نمایند.

مدیر کل دامپزشکی مازندران ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی ایران، از دهیاران، اعضای شورای اسلامی و روستائیان عزیز خواست تا نهایت همکاری را با اکیپ های عملیاتی دامپزشکی داشته باشند.

س

وبلاگ بهابادی مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خدمات رایگان دامپزشکی در 162 روستای محروم مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات رایگان دامپزشکی در 162 روستای محروم مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید