حسن یزدانی محبوب ترین آزادکار کشتی دنیا شد

به گزارش وبلاگ بهابادی، حسن یزدانی در نظرسنجی اتحادیه دنیای کشتی به عنوان محبوب ترین آزادکار کشتی دنیا شناخته شد.

حسن یزدانی محبوب ترین آزادکار کشتی دنیا شد

به گزارش وبلاگ بهابادی، اتحادیه دنیای کشتی با قرار دادن نام 16 آزادکار نام آشنای کشتی آزاد دنیا از علاقمندان به کشتی در سراسر دنیا خواست آرای خود را برای شناخت محبوبترین آزادکار دنیا اعلام نمایند.

حسن یزدانی با دو طلای دنیا و یک طلای المپیک در دور نخست با رأی هواداران کشتی برابر والنتین یوردانوف نابغه سبک وزن کشتی دنیا که 8 طلای دنیا و المپیک را در کارنامه خود دارد پیروز شد.

یزدانی سپس مقابل طاها آکگل ترک و دارنده 2 طلای دنیا و یک طلای المپیک پیروز شد و به جمع 4 نفر برتر این نظرسنجی راه یافت.

یزدانی در نیمه نهایی نیز با رأی بیشتر مقابل بوایسار سایتیف نابغه کشتی دنیا از روسیه که 3 طلای المپیک و 6 طلای دنیا را در ویترین افتخارات خود دارد پیروز شد و به فینال رسید.

در سوی دیگر نیز عبدالرشید سعدالله یف ملقب به تانک روس که مدال های طلای دنیا و المپیک را در کارنامه خود دارد و بخت اصلی کسب طلای المپیک توکیو است، پس از شکست جان اسمیت و جردن باروز آمریکایی و فرانک چامیزو کشتی گیر کوبایی الاصل ایتالیا به فینال محبوبترین آزادکاران دنیا راه یافت.

در نظرسنجی فینال این مسابقه فضای مجازی، حسن یزدانی با کسب 54 درصد آرا (بیش از 50 هزار رأی) مقابل سعداله یف روس به پیروزی رسید و محبوب ترین آزادکار دنیا از نظر دنبال نمایندگان کشتی در فضای مجازی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حسن یزدانی محبوب ترین آزادکار کشتی دنیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن یزدانی محبوب ترین آزادکار کشتی دنیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید