افت قیمت نفت در شرایط رشد عدم قطعیت ها در بازار

به گزارش وبلاگ بهابادی، خبرنگاران - قیمت نفت برنت در معاملات امروز بیش از 1 درصد افت کرد.

افت قیمت نفت در شرایط رشد عدم قطعیت ها در بازار

به گزارش وبلاگ بهابادی ، قیمت نفت روز پنجشنبه در بحبوحه حجم کم معاملات پیش از تعطیلات عمومی کاهش یافت، زیرا معامله گران افزایش بیش از حد انتظار در ذخایر نفت آمریکا را در مقابل کاهش عرضه جهانی ارزیابی کردند.

معاملات آینده برنت 1.14 دلار یا 1.1 درصد کاهش یافت و به 107.64 دلار در هر بشکه رسید، در حالی که معاملات آینده وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با 1.32 دلار یا 1.3 درصد کاهش به 102.93 دلار در هر بشکه رسید.

جفری هالی، تحلیلگر OANDA، در یادداشتی نوشت: خریداران آسیایی امروز غایب بوده اند، به طور بالقوه حجم معاملات تا آخر هفته طولانی در بیشتر آسیا، اروپا و آمریکای شمالی کاهش می یابد. آژانس بین المللی انرژی روز چهارشنبه هشدار داد که از ماه می به بعد تقریباً 3 میلیون بشکه در روز نفت روسیه ممکن است به علت تحریم ها تعطیل گردد.

رویترز روز چهارشنبه گزارش داد، همزمان، کشور ها نیز در حال برنامه ریزی برای کاهش خرید نفت خام و سوخت از شرکت های نفتی تحت کنترل دولتی روسیه در ماه مه هستند.

واندانا هاری، بنیانگذار ارائه دهنده تحلیل بازار نفت Vanda (NASDAQ:VNDA) Insights گفت: احتمال موافقت اتحادیه اروپا برای ممنوعیت نفت روسیه ممکن است تقریباً صفر باشد، اما هیچ کس نمی تواند یا نمی خواهد آن را به وضوح بیان کند.

اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده روز چهارشنبه گفت با وجود سیگنال هایی مبنی بر تداوم اختلال عرضه جهانی، ذخایر نفت در ایالات متحده در هفته گذشته بیش از 9 میلیون بشکه افزایش یافت که بخشی از آن ناشی از انتشار ذخایر استراتژیک این کشور بود.

ذخایر بنزین ایالات متحده در هفته گذشته 3.6 میلیون بشکه کاهش یافت که بسیار بالاتر از سطح پیش بینی شده بود.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "افت قیمت نفت در شرایط رشد عدم قطعیت ها در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افت قیمت نفت در شرایط رشد عدم قطعیت ها در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید