جزییات ورود کرونای انگلیسی به هرمزگان

به گزارش وبلاگ بهابادی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به تشریح جزییات دو فرد مبتلا به کرونای انگلیسی در استان هرمزگان پرداخت.

جزییات ورود کرونای انگلیسی به هرمزگان

به گزارش ایسنا؛ دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (چهارم اسفندماه) در جمع وبلاگ بهابادی، با بیان اینکه دو بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در هرمزگان شناسایی شده است، اضافه کرد: این دو بیمار فردی 48ساله ساکن جزیره قشم و فرد 24ساله ساکن بندرلنگه هستند که سه هفته پیش از کشور امارات متحده عربی وارد فرودگاه قشم شدند که پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش کرونا قرنطینه شدند.

وی توضیح داد: با توجه به سفر خارجی این دو فرد و احتمال ابتلای آنان به کرونای انگلیسی، نمونه های گرفته شده از آن ها برای آنالیز بیشتر به تهران ارسال شد و امروز ابتلای آن ها به کرونای انگلیسی تایید شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: آزمایش کرونای خانواده این افراد منفی بوده است، اضافه کرد: این بیماران بدون علامتند و حال عمومی آن ها خوب است.

وی با اشاره به اینکه در سومین روز از اسفندماه، یک فرد دیگر بر اثر ابتلاء به کرونا در هرمزگان جان باخت و شمار جان باختگان استان به 1020 نفر رسید، اضافه کرد: اکنون از 118 بیمار کرونایی بستری در بیمارستان های استان، 29 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال 5 نفر از آن ها وخیم است و 1360 بیمار مبتلا به کرونا در قرنطینه خانگی هستند.

منبع: فرارو

به "جزییات ورود کرونای انگلیسی به هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات ورود کرونای انگلیسی به هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید