نوترین شایعات درباره گوشی نو سامسونگ ، S23 با تراشه ای سریع تر به بازار عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ بهابادی، شنیده ها حاکی از این است که سامسونگ، میخواهد در گوشی گلکسی اس 23 از پردازنده نسخه تقویت شده و سریع تر اسنپ دراگون نسل 2 استفاده کند.

نوترین شایعات درباره گوشی نو سامسونگ ، S23 با تراشه ای سریع تر به بازار عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ بهابادی به نقل از سایت گیزموچاینا، شنیده شده است که سامسونگ میخواهد سری گالکسی اس 23 را با نسخه اورکلاک شده یا سریع تر نوترین و برترین پردازنده اسنپ دراگون 8 نسل 2 کوالکام عرضه کند. اکنون، شایعه ای نو فاش نموده است که این نوع تقویت شده از چیپست های پرچمدار نسل بعدی به وسیله سامسونگ فاندری (Samsung Foundry) ساخته خواهد شد.

برای کسانی که نمی دانند، غول فناوری کره جنوبی معمولا گوشی های هوشمند پرچمدار خود را با تراشه های اگزینوس اختصاصی خود در همه جا به جز ایالات متحده، کانادا و چین عرضه می نماید. با این حال، پس از واکنش شدید نسبت به تفاوت عملکرد قابل توجه، این شرکت اکنون چیپست های کوالکام را به صورت دنیای در سری گالکسی اس 23 در امسال عرضه خواهد نمود.

علاوه بر این، گزارش های اخیر نشان می دهد که اسنپدراگون 8 نسل 2 دارای سرعت بالاتری نسبت به مدل های قبلی خواهد بود، که به این معنی است که عملکرد کمی بهتری ارائه خواهد داد. اکانت توییتری RGcloudS ادعا می نماید که دو نسخه از اسنپ دراگون 8 نسل 2 وجود خواهد داشت، نوع AC با استفاده از حالت پردازش N4P تی اس ام سی (TSMC) فراوری می گردد، در عین حال سامسونگ فاندری نسخه AB را با استفاده از فرآیند 4نانومتری LPE فراوری خواهد نمود.

تی اس ام سی (TSMC) بزرگ ترین سازنده تراشه های قراردادی در دنیا است و سامسونگ فاندری (Samsung Foundry) نیز یکی از بازیگران اصلی این عرصه است. درباره خود تراشه ها باید گفت که اسنپ دراگون 8 نسل 2 قرار است دارای هسته Cortex X3 Prime با فرکانس 3.2 گیگاهرتز باشد و هسته گالکسی X3 در گالکسی S23 دارای سرعت 3.32 گیگاهرتز است. این تمام اطلاعاتی است که ما در حال حاضر در اختیار داریم و برای دانستن جزئیات بیشتر باید قدری بیشتر منتظر ماند.

منبع: همشهری آنلاین

به "نوترین شایعات درباره گوشی نو سامسونگ ، S23 با تراشه ای سریع تر به بازار عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوترین شایعات درباره گوشی نو سامسونگ ، S23 با تراشه ای سریع تر به بازار عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید