تمام آنچه باید از تخت بیمارستانی و تجهیزات هتلینگ بیمارستانی بدانید(2021)

به گزارش وبلاگ بهابادی، تخت بستری بیمار و تجهیزات هتلینگ بیمارستان و کلینیک

خبرگزاری خبرنگاران- تخت بستری بیمارستانی و تجهیزات هتلینگ بیمارستانی یکی از ملزومات اساسی و اصلی تمام بیمارستان ها و کلینیک های دنیاست به طوری که بدون این تجهیزات بسیاری از اقدامات پزشکی و درمانی برای پزشکان و بیماران سخت و پر چالش خواهد شد.

تمام آنچه باید از تخت بیمارستانی و تجهیزات هتلینگ بیمارستانی بدانید(2021)

وجود مدرن ترین و پیشرفته ترین نوع تخت بیمارستانی و تجهیزات هتلینگ بیمارستانی در کلینیک های تخصصی و بیمارستان ها نقش بسزایی در جذب و پذیرش بیمار برای بستری شدن دارد. زیرا افراد مراجعه کننده بر اساس نوع معماری بیمارستان ها، تجهیزات استفاده شده در اتاق پذیرش و بستری بیمار، بهداشت محیط و کارکنان بیمارستان ها و حتی بر اساس نوع برخورد کارکنان آن مرکز انتخاب می نماید که فرایند درمان بیماری خود را در کدام بیمارستان پیگیری کنند و به بستری شدن در آن رضایت دهند.

تجهیزات هتلینگ بیمارستانی شامل انواع تخت بیمارستانی، انواع برانکاردها، انواع تخت زنان و زایمان، انواع تخت ویژه برقی یا مکانیکی، تخت مخصوص اطفال، تخت های اندوسکوپی، تخت CPR یا احیا و انواع تجهیزات اتاق بیمار که شامل پایه سرم، تک پله کنار تخت بیمار، دو پله کنار تخت بیمار، چهار پایه جلوی تخت بیمار، صندلی تخت خواب شو همراه بیمار، میز غذا، کمد کنار تخت، انواع تشک که شامل تشک های پنج سانتی، هفت سانتی و ده سانتی است. چراغ سقفی، پرتابل چهار شعله، لوپ ال ای دی، پنچ پر استیل، چراغ معاینه، ترالی اورژانس، صندلی خون گیری، کات نوزاد، قدسنج نوزاد، صندلی معاینه، پاراوان لوله ای رنگ استاتیک با پرده، صندلی تابوره جک دار پشتی دار، دیواری تلسکوپی، چارت آلومینیوم و ای بی سی، ترالی حمل کپسول اکسیژن، انواع اتوکلاو سطلی، ترالی پانسمان، ترالی اورژانس، ترالی پوست و زیبایی، ترالی ملحفه و لباس کثیف و تمیز، ترالی حمل دارو، اکسسوری تخت عمل و ده ها وسیله دیگر... می باشد.

تمامی این محصولات را با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت به راحتی می توانید از فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو خریداری کنید بدین منظور برای مشاهده اطلاعات مربوط به قیمت و خرید این تجهیزات وارد سایت توانی نو شده و ضمن بازدید از تمامی محصولات قابل عرضه در این فروشگاه، می توانید تخت بیمارستانی و تجهیزات هتلینگ بیمارستانی مورد نیاز خود را انتخاب و در هر شهری که هستید به صورت آنلاین خریداری نمایید.

تخت بیمارستانی و تجهیزات هتلینگ بیمارستانی و کلینیک علاوه بر این که بر سلامت بیماران تأثیرگذار هستند به طور قابل توجهی بر روحیه آنان هم اثر گذاشته و باعث بهبودی هر چه سریع تر این عزیزان می گردند. تخت بیمارستانی و تجهیزات هتلینگ بیمارستانی مدرن و شیک در هر بیمارستان معرف دیدگاه روانی و ظاهری آن بیمارستان است که بهترین تبلیغ و تأثیرگذارترین تابلو جهت جلب رضایت بیماران محسوب می شود. در ادامه توضیحات مختصری در مورد انواع تخت بیمارستانی و تجهیزات هتلینگ بیمارستانی دیگر خواهیم داشت و شما را با کاربرد برخی از انواع این تجهیزات آشنا خواهیم ساخت پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

تخت بیمارستانی

تخت بیمارستانی به انواع تخت هایی گفته می شود که جهت استراحت بیمار در طول زمان بستری مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل تخت بیمارستانی یکی از ضروری ترین، مهم ترین و غیر قابل انکارترین بخش از تجهیزات هتلینگ بیمارستانی به تعداد می آید که مورد نیاز تمامی مراکز درمانی از جمله بیمارستان ها و کلینیک ها است. انواع تخت بیمارستانی شامل تخت معاینه بیمار، تخت دیالیز، تخت سی پی آر cpr، تخت بیمارستانی زیبایی، تخت بستری اطفال، تخت بیمارستانی روانپزشکی، تخت بستری سه شکن برقی، تخت بستری دوشکن برقی، تخت بستری یک شکن برقی، تخت بستری سه شکن مکانیکی، تخت بستری دوشکن مکانیکی، تخت بستری یک شکن مکانیکی می باشد.

تمامی انواع تخت بیمارستانی و تجهیزات هتلینگ بیمارستانی دیگر را می توانید از فروشگاه های معتبر کالای پزشکی مانند فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو تهیه کنید و چگونگی قیمت و خرید این محصولات را در سایت این فروشگاه ها مورد بررسی قرار دهید. از بین تخت های چند شکن بیمارستانی، تخت بیمارستانی سه شکن بهترین نوع آن است زیرا علاوه بر بالا و پایین تخت قسمت میانی آن هم متحرک بوده و با تنظیم آن بیمار آرامش بیشتری را روی تخت خود حس کند.

تخت بیمارستانی سه شکن برقی عرضه شده از طریق تجهیزات پزشکی توانی نو علاوه بر کار برد بیمارستانی کاربرد خانگی هم داشته و از آن می توان برای نگهداری بیمار در منزل هم استفاده کرد. ارتفاع این نوع از تخت بیمارستانی متناسب با خواست بیمار و راحتی وی تنظیم می شود. این تخت حدود 75 سانتی متر ظرفیت تغییر ارتفاع دارد و دارای 3 موتور پر قدرت و تجهیزاتی پیشرفته است شکن های این تخت شامل شکن زیر سر، شکن پشت و شکن پا می باشد و وزنی معادل 120 کیلوگرم را تحمل می نماید. دارای ریموت کنترل بوده و جنس رویه آن از نوع ABS مقاوم می باشد. تخت سه شکن بیمارستانی دارای 4 چرخ ترمز دار است که حمل تخت را سریع و آسان می نماید. همچنین این تخت دارای یک جفت بد سایت طرح آلمانی تاشو هم می باشد.

تخت های زنان و زایمان هم به گونه ای تعبیه شده اند که در موارد اضطراری بتوان این تخت ها را به تخت جراحی و یا حتی به تخت انتقال بیمار تبدیل کرد تا بیمار در هنگام جابه جایی دچار مشکل نشود. یکی از انواع تخت بیمارستانی و تجهیزات هتلینگ بیمارستانی، تخت جراحی است که بیمار در طول عمل جراحی بر روی آن دراز می کشد. این تخت ها معمولاً با آخرین فن آوری های روز دنیا طراحی و ساخته شده و تکنولوژی پیچیده ای دارند تا جراحان بتوانند تخت بیمار را برای تمامی پوزیشن های استاندارد جراحی، تنظیم و آماده کنند.

تجهیزات و ضمایم تخت عمل جراحی شامل تسمه تخت، تشک اسفنجی، ترمز، جا دستی، اسکرین بیهوشی و تکیه گاه مخصوص پا می باشد. از دیگر انواع تخت بیمارستانی و تجهیزات هتلینگ بیمارستانی، تخت ارتوپدی است این تخت ها یا به کمک مکاهمم چرخ دنده و یا با استفاده از پیستون های هیدرولیک به بالا و پایین تنظیم می گردند. در نوع هیدرولیکی آن سیستم ممکن است الکتریکی و یا دستی باشد. از ضمایم این تخت می توان به تونل های عبور دهنده اشعه ایکس جهت وارد کردن کاست ایکس زیر قسمتی از بدن بیمار اشاره کرد در برخی از انواع آن در قسمت فوقانی، تخت به شکل کشو قابلیت جا به جایی دارد.

از مهم ترین و پرکاربردترین انواع تخت بیمارستانی و تجهیزات هتلینگ بیمارستانی، تخت CCU و ICU است که حتماً باید از استانداردهای FDA و CE برخوردار بوده و نوع کنترل و عملکرد آن برای بیمار و پرستار مطلوب باشد. قابلیت جمع شوندگی داشته و از سیستم ترمز، چرخ و ضربه گیر برخوردار باشد. این تخت ها در صورت استاندارد بودن قابلیت برداشتن صفحه بالا سر بیمار را دارد و می توان به کمک آن از چادر اکسیژن استفاده کرد. داشتن پایه سرم، تشک کاهنده فشار، سیستم هشدار خروج از تخت، باطری پشتیبان، عملکرد هندل های دستی، موتور پر قدرت، کیفیت بالای جک ها و... از آپشن های این نوع از تخت ها می باشد.

ترالی بیمارستانی

یکی دیگر از انواع تجهیزات هتلینگ بیمارستانی انواع ترالی بیمارستانی است که همانند تخت بیمارستانی کاربرد بسیار زیادی در مراکز درمانی دارند تجهیزات پزشکی توانی نو انواع تخت بیمارستانی و تجهیزات هتلینگ بیمارستانی نظیر ترالی بیمارستانی را با شرایط بسیار مطلوب و مناسبی از لحاظ قیمت و خرید، در اختیار متقاضیان و خریداران این تجهیزات قرار داده است. تنها کافیست وارد سایت این فروشگاه شوید و انواع تخت بیمارستانی و تجهیزات هتلینگ بیمارستانی مورد نیاز خود را پس بررسی قیمت و کیفیت، آنان انتخاب و خریداری نمایید.

ترالی ها از جمله تجهیزات هتلینگ بیمارستانی است که برای نگهداری و حمل ابزارها و کالاهای پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد و شامل انواع ترالی دارو، ترالی سرویس، ترالی جراحی، ترالی پانسمان، ترالی اورژانس، ترالی بیمارستانی، ترالی آی کی جی و ترالی فیکو و... می باشد. ترالی های جراحی را معمولاً از جنس فولاد ضدزنگ و کاملاً استریل و بهداشتی می سازند و شامل دستگیره های کناری و سینک می باشد. لبه های سینک این نوع ترالی کمی بالاتر از سایر ترالی ها بوده تا مانع افتادن و یا لرزش سینک شود.

تشک تخت بیمار

تشک بیمارستانی یکی از تجهیزات اصلی و غیرقابل انکار انواع تخت بیمارستانی و تجهیزات هتلینگ بیمارستانی است. این تشک ها بر حسب نوع تخت و استفاده بیماران به انواع تشک فنری، فوم، بادی و مواج سلولی تقسیم می شوند و همگی آن ها دارای ویژگی ضد آب، ضد الکتریسیته ساکن، ضد لک، ضد باکتری، طول عمر بالا، سیستم تنفسی هوا، رویه زیپ دار و قابل شستشو و... هستند.

این ویژگی ها نشان دهنده کیفیت بالای تشک های بیمارستانی است. نوع فنری این تشک ها هم می تواند نرم باشد و هم سفت و برای بستری های کوتاه مدت مناسب است. تشک های بیمارستانی فومی نسبت به نوع فنری سبک تر بوده اما همانند تشک های فنری قابلیت تنفس هوا را ندارند. این تخت ها تا حد قابل توجهی مانع زخم بستر می شود و مناسب افراد سنگین وزن است. تشک های بادی مناسب بیمارانی است که از تحرک بسیار پایینی برخوردارند. این تشک ها فشار را بر روی پوست بیمار کاهش داده و مانع زخم بستر می شود.

نوعی تشک بیمارستانی هم هست که به نام تشک مواج معروفند و جزو بهترین نوع از انواع تشک ها محسوب می شوند زیرا علاوه بر داشتن قابلیت های تشک های مواج، گردش خون بدن بیمار را هم افزایش داده و مانع زخم بستر شده و حتی باعث بهبود زخم بسترهای ایجاد شده می شود. این نوع از تجهیزات هتلینگ بیمارستانی طوری طراحی شده اند که مانع غلتیدن بیمار می شوند زیرا لبه های آن به سمت بالا تعبیه شده است.

تشک مخصوص تخت بیمارستانی باید از لحاظ قد و وزن مناسب بیمار بوده و رویه تشک ها قابل شستشو و جدا شدن باشد. این تشک ها باید طول عمر بالایی داشته و مناسب با تحرک بیمار انتخاب شود تا مانع زخم بستر شود. انواع تشک، تخت بیمارستانی و تجهیزات هتلینگ بیمارستانی را با قیمت و خرید مناسب می توانید از تجهیزات پزشکی توانی نو تهیه کنید و از معامله پر سود و با کیفیتی بهرمند شوید.

برانکارد و انواع آن

برانکارد همانند تخت بیمارستانی و تجهیزات هتلینگ بیمارستانی دیگر از مهم ترین ملزومات بیمارستانی محسوب می شود و در مواقع اورژانسی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از تجهیزات هتلینگ بیمارستانی جهت حمل کوتاه مدت بیمار بوده و مناسب مراقبت های خارج از بیمارستانی است که از طریق کارکنان اورژانس، ارتش و امدادگران مورد استفاده قرار می گیرد.

برانکاردها را می توان به نوعی پایه های تنظیم ارتفاع هم وصل کرد تا به کمک چرخ ها و غلتک های تعبیه شده روی پایه، حمل بیمار آسان تر صورت گیرد. در واقع برانکارد هم نوعی تخت بیمارستانی و تجهیزات هتلینگ بیمارستانی محسوب می شود که بیمار روی ان دراز می کشد یا می نشیند و از طریق نیروی امداد یا اورژانس به بیمارستان یا مراکز درمان انتقال داده می شود. انواع این برانکاردها شامل پرتابل (برانکارد ساده قابل حمل)، فلکسیبل (برانکارد انعطاف پذیر)، استیر چیر (صندلی حمل بیمار چرخ دار)، برانکارد بسکت، برانکارد اسکوپ ، برانکارد اسپرایت بورد و برانکارد پدی بورد است.

برانکارد پرتابل نوعی برانکارد تاشو است و سبک تر از برانکاردهای استاندارد است که دارای چرخ هستند. این نوع از تجهیزات هتلینگ بیمارستانی مناسب حمل بیمار در فضاهای کوچک و تنگ مثل پله هاست. نوع فلکسیبل آن از مواد انعطاف پذیر پلاستیکی یا برزنت ساخته شده که به دو میله متصل می شود.

برانکارد استیر چیر هم مخصوص حمل مصدوم در مکان های تنگی است که برانکاردهای معمولی را نمی توان از آنجا عبور داد. این برانکارد به شکل صندلی طراحی شده تا حمل مصدوم راحت تر صورت گیرد. نوع برانکارد بسکت را هم در منطقه ها بیابانی و کوهستانی استفاده می کنند. به برانکاردهای اسکوپ، اسکوپ قاشقی هم می گویند زیرا این برانکاردها از دو بخش تشکیل شده و از جنس آلومینیوم و یا پلاستیک سخت است. اسپاین بورد مخصوص حمل مصدومینی است که از ستون فقرات دچار حادثه شده اند و برانکارد پدی بورد دارای تخته ثابت سازی ستون فقرات مخصوص بچه ها و اطفال است. به طور کل و به زبان ساده تر می توان برانکاردهای بیمارستانی را به انواع تاشو، ریکاوری، صندلی دار، مخصوص ارتوپدی، مخصوص رادیوگرافی، بخش ویژه، ساده و چرخ دار تقسیم بندی کرد.

در سایت فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی توانی نو انواعی از تشک ها، ترالی ها، برانکاردها، تخت بیمارستانی و تجهیزات هتلینگ بیمارستانی متنوع دیگر وجود دارد که دارای قیمتی بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا از بهترین برندها هستند و هر سلیقه ای را به خود جذب می نماید. قیمت و خرید این نوع از تجهیزات هتلینگ بیمارستانی و تخت بیمارستانی بسته به نوع برند و کشور سازنده و همچنین کاربردها و کیفیت های متفاوتشان متغیر بوده و بسته به نوع بودجه و شرایط بیمارتان می توانید مناسب ترین نوع این تجهیزات را خریداری کنید. در ضمنً شما با وارد شدن به سایت توانی نو ضمن بازدید از تمامی محصولات می توانید از مشاوره و راهنمایی های متخصصین فروش این فروشگاه هم بهرمند شوید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تمام آنچه باید از تخت بیمارستانی و تجهیزات هتلینگ بیمارستانی بدانید(2021)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام آنچه باید از تخت بیمارستانی و تجهیزات هتلینگ بیمارستانی بدانید(2021)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید