برگزاری همایش و آیین نکوداشت مقام عبدالرزاق کاشی در کاشان

به گزارش وبلاگ بهابادی، میراث آریا/ براساس خبرهای واصله، برگزاری همایش و آیین نکوداشت مقام عبدالرزاق کاشی در کاشان صورت می پذیرد.

برگزاری همایش و آیین نکوداشت مقام عبدالرزاق کاشی در کاشان

احمد دانایی نیا گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و به منظور پاسداشت خدمات ارزنده عبدالرزاق خان کاشی حاکم کاشان در دوره زند و قاجار، آیین نکوداشتی در روز سه شنبه 29 شهریور و همزمان با سالروز ثبت خانه تاریخی عبدالرزاق برگزار می شود.

او ادامه داد: این مرد نیک نام با همت والای خود طی چهاردهه تلاش و مجاهدت، زمینه عمران و آبادانی را برای شهر کاشان به ارمغان آورد و اکنون وظیفه ماست که تلاشهای ارزشمند او را با همت بالای خود ارج نهیم.

دانایی نیا شرح داد: یکی از اهداف اصلی این همایش معرفی ویژگی های معماری خانه تاریخی عبدالرزاق است، همچنین بررسی ابعاد شخصیتی او و معرفی و بررسی فرصت های سرمایه گذاری در منطقه نیز از محورهای دیگر این همایش است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان شرح داد: به راستی که یکی از راههای نجات خانه های تاریخی همچون خانه تاریخی عبدالرزاق، مشارکت بخش خصوصی و ترغیب سرمایه گذاران در این حوزه است که امیدوارم زمینه های لازم برای این مهم ایجاد شود.

آیین نکوداشت مقام عبدالرزاق کاشی از طریق اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان و با مشارکت اداره راه و شهرسازی، ستاد بازآفرینی شهری، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و شهرداری منطقه یک در هتل سنتی فانوس ویونا برگزار می شود.

منبع: همگردی

به "برگزاری همایش و آیین نکوداشت مقام عبدالرزاق کاشی در کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری همایش و آیین نکوداشت مقام عبدالرزاق کاشی در کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید