ببینید ، در بیمارستان اتوبوس ها چه می گذرد؟

به گزارش وبلاگ بهابادی، اتوبوس های کهنه و زهوار دررفته وارد می شوند و پس از ارزیابی، به خط مخصوصی برای بازسازی اساسی انتقال می یابند. درست عین بیمارستان ها که بخش تریاژ دارند!

ببینید ، در بیمارستان اتوبوس ها چه می گذرد؟

به گزارش وبلاگ بهابادی آنلاین؛ این روند برای اتوبوس هایی که سال ها به خاطر نبود قطعات و بی توجهی در پایانه های شهر تهران خاک می خوردند اکنون در چند مرکز تعمیر اساسی سامانه های اتوبوسرانی در حال اجرا است. اینگونه، اتوبوس هایی که از رده خارج لقب گرفته بودند با تعویض قطعات فرسوده بازسازی می شوند تا تازه نفس بتوانند به یاری حمل و نقل عمومی شهر بیایند.

بر اساس آمارها بین 90 تا 95 درصد ناوگان اتوبوسرانی مرکز فرسوده یا از رده خارج شده اعلام شده است. به همین علت، شرکت اتوبوسرانی در 3 مرکز به صورت شبانه روزی مشغول اورهال اتوبوس هاست.

بخشی از این اتوبوس ها در نوبت بهسازی و بازسازی قرار می گیرند و بعضی هم امکان و ارزش اورهال ندارند و به اصطلاح کاملا از رده خارج شده هستند.

زمان بازسازی یک اتوبوس بستگی به مقدار فرسودگی آنها دارد، اما به طور میانگین اورهال کامل یک اتوبوس بین 2 تا 3 هفته زمان می برد.

با توجه به قیمت و زمانی که برای خرید اتوبوس صرف می گردد، اورهال اتوبوس های فرسوده به لحاظ مالی و زمانی به صرفه تر از سفارش خرید یک اتوبوس نو و نو خواهد بود.

شهرداری برای استقبال از پاییز و پیش از شروع سال تحصیلی اورهال 550 اتوبوس را دنبال می نماید.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، در بیمارستان اتوبوس ها چه می گذرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، در بیمارستان اتوبوس ها چه می گذرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید