اهل سفر از نیمه گذشت

به گزارش وبلاگ بهابادی، تهران (پانا) - تصویربرداری مجموعه مستند اهل سفر به کارگردانی یاسر طالبی و تهیه کنندگی میترا روحی منش از تولیدات تازه شبکه مستند با موضوع سفر از نیمه گذشت.

اهل سفر از نیمه گذشت

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، میترا روحی منش دراینباره گفت: اهل سفر از اول اردیبهشت ماه در استان اردبیل کلید زده شده و تا امروز حدود 50 درصد تصویربرداری تمام شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به پاندمی کرونا و البته همزمانی شروع تولید این مجموعه مستند با جابه جای مدیران استانی، با مشکلاتی روبرو بودیم و فرآیند تولید به آهستگی پیش رفت، اما همچنان مشغول کار هستیم و امیدواریم به زودی راهی آذربایجان شرقی شویم.

مجری طرح و تهیه کننده اهل سفر گفت: این مجموعه مستند گردشگری است و تلاش ما این است که بینندگان را با جاذبه های گردشگری، میراث فرهنگی و حتی صنایع دستی استان میزبان آشنا کنیم و مناطقی که مردم کمتر فرصت دیدن آنها را داشته اند را به تصویر بکشیم. در کنار همه این ها از موضوع مردم شناسی هم غافل نشدیم و در اهل سفر به آداب و رسوم اقوام ایرانی هم پرداخته شده است. بازسازی بازی های فراموش شده، معرفی پوشش زنان و مردان ، غذاهای محلی و همچنین گویش مردم منطقه از دیگر مواردی است که به آنها می پردازیم.

وی اضافه کرد: اهل سفر به سفارش شبکه مستند در 26 قسمت 45 دقیقه ای در حال تولید است، نویسنده و کارگردان این مجموعه یاسر طالبی است و از دیگر عوامل آن می توان به مهدی خلیلی : مدیر تولید و راوی، حسن جعفری : دستیار کارگردان و برنامه ریز، فرحبخش فرهیدنیا: تصویربردار و تدوینگر و مجید حسینی : صدابردار اشاره کرد.

میترا روحی منش دانش آموخته سینما از سوئد و عضو انجمن تهیه کنندگان سینمای ایران است و ساخت مجموعه های تاج زاگرس، در قلب کومش ورویای کارمانیا را در کارنامه دارد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اهل سفر از نیمه گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهل سفر از نیمه گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید