انوع هواپیماهای ایرلاین ماوی گوک و امکانات آنها

به گزارش وبلاگ بهابادی، انواع هواپیماهای ایرلاین ماوی گوک برای سفر در مسیر تهران به آنتالیا و بالعکس به سه دسته تقسیم می گردد، این ایرلاین تازه تاسیس ترک در حال حاضر تمامی پروازهای خود را با سه مدل هواپیما مختلف انجام می دهد. تمامی هواپیماهای مورد استفاده در خطوط هوایی ماوی گوک محصول شرکت هواپیماسازی بوئینگ است و جز جدیدترین تولیدات این غول بزرگ هواپیماسازی در جهان محسوب می گردد. کیفیت بالا و ایمنی هواپیماهای مورد استفاده در این ایرلاین توانسته رضایت بالای مسافران را جلب کند و یکی از مزایای پرواز ماوی گوک می باشد.

انوع هواپیماهای ایرلاین ماوی گوک و امکانات آنها

مسافران پرواز ایرلاین ماوی گوک در مسیر پروازی تهران به آنتالیا یک توقف نیم ساعته در فرودگاه شهر کایسری کشور ترکیه دارند و سپس سفر خود را به مقصد شهر آنتالیا ادامه می دهند. در این توقف نیم ساعته مسافران از هواپیما پیاده نمی شوند و با استفاده از لوازم صوتی و تصویری موجود در کابین و پذیرایی پرسنل مجرب این ایرلاین لحظات خوشی را تا ادامه پرواز تجربه خواهند کرد. وبلاگ بهابادی تنها نماینده رسمی ایرلاین ماوی گوک در ایران است و در این مقاله از مجله گردشگری وبلاگ بهابادی قصد داریم شما را با انواع هواپیماهای ایرلاین ماوی گوک بیشتر آشنا کنیم.

انواع هواپیماهای ایرلاین ماوی گوک

اگر قصد مسافرت با هواپیما را دارید، باید به شما بگوییم که در مسیرهای پروازی مختلف با توجه به طول مسیر و تعداد مسافران نوع هواپیماهای مورد استفاده در هر ایرلاین با هم فرق دارد. اغلب مسافران صرفا نام شرکت های سازنده هواپیما همانند بوئینگ و ایرباس را می شناسند و اطلاعات کافی در خصوص انواع و اقسام هواپیماها ندارند. هواپیماهای مسافربری به لحاظ نوع طراحی ظاهری و امکانات موجود در کابین تفاوت های زیادی با هم دارند، به خصوص در نسل نو هواپیماهای مسافربری شرکت بوئینگ امکانات بسیار جذابی به داخل کابین اضافه شده و طراحی صندلی ها هم کاملا تغییر نموده است.

انواع هواپیماهای مورد استفاده در ایرلاین ماوی گوک در حال حاضر سه نوع بیشتر نیست و این شرکت هوایی نوپا در کل 8 فروند هواپیما برای جا به جایی مسافران خود از شهرهای مختلف جهان دارد. یکی از مقصدهای ایرلاین ماوی گوک شهر تهران است، این ایرلاین ترک به صورت هفتگی دو پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به آنتالیا و بالعکس دارد و مسافران ایرانی را در این مسیر جا به جا می نماید. هزینه مناسب بلیط و کیفیت بالای خدمات این ایرلاین باعث شده، ایرلاین ماوی گوک هواداران زیادی در ایران پیدا کند و بسیاری از گردشگران با پروازهای این شرکت راهی آنتالیا شوند.

انواع هواپیماهای ایرلاین ماوی گوک چیست؟

انواع هواپیماهای ایرلاین ماوی گوک چیست؟ ایرلاین ماوی گوک در حال حاضر سه مدل از هواپیماهای ساخت شرکت بزرگ بوئینگ را در مسیرهای پروازی مختلف خود استفاده می نماید. بوئینگ یک شرکت هواپیماسازی آمریکایی است و بزرگترین فراوری نماینده هواپیماهای مسافربری در جهان می باشد به همین علت اغلب ایرلاین ها، هواپیماهای خود را به این شرکت بزرگ و پیشرو در زمینه هواپیماسازی سفارش می دهند. ایرلاین ماوی گوک هم که در سال 2007 در شهر آنتالیا کشور ترکیه تاسیس شده، با هدف ارائه برترین خدمات به مسافران خود 3 مدل هواپیما مختلف را برای جا به جایی مسافران خود از این شرکت آمریکایی خریداری نموده است. ایرلاین ماوی گوک علاوه بر جا به جایی مسافران خدمات تعمیر و نگهداری هواپیما، تاکسی هوایی و خدمات خطوط هوایی را هم ارائه می دهد. در ادامه سه مدل هواپیما مورد استفاده در ایرلاین ماوی گوک را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • بوئینگ 300-777

هواپیما بوئینگ 300-777 یکی از مشهورترین مدل های شرکت هواپیماسازی بوئینگ است که برای مسیرهای پروازی طولانی استفاده می گردد، کابین این هواپیما طراحی منحصر به فردی دارد، کیفیت صندلی های کابین بیزینس کلاس این هواپیما بسیار بالا است و مسافران در طول سفر با این هواپیما به برترین امکانات صوتی و تصویری دسترسی دارند. صندلی های کابین بیزینس این هواپیما به صورت اتاقک هایی با قابلیت تبدیل شدم صندلی ها به تخت طراحی شده و برای مسیرهای هوایی طولانی بسیار مناسب است.

ایرلاین ماوی گوک در حال حاضر سه فروند از این هواپیما را برای خطوط هوایی خود خریداری نموده و مسافران مسیر تهران به آنتالیا با این هواپیما جا به جا می شوند. طول بال های این هواپیماها 64.8 متر است و خود هواپیما 73.86 متر طول دارد. سرعت این هواپیما 905 کیلومتر در ساعت و برد پرواز آن 14600 کیلومتر است. این هواپیما حداکثرگنجایش 564 مسافران را دارد. یکی از مزایای خرید تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک، بدون شک کیفیت بالای صندلی های هواپیما در این ایرلاین و خدمات متنوعی است که در طول پرواز به مسافران ارائه می گردد.

  • هواپیما بوئینگ 800-737

هواپیما بوئینگ 800-737 جز مدل های معروف شرکت بوئینگ است که در ایرلاین ماوی گوک 3 فروند از این هواپیما موجود می باشد. این هواپیما جز هواپیماهای باریک پیکر محسوب می گردد و ظاهر و بدنه باریک مشخصه اصلی این هواپیماها است. داخل این هواپیماها شامل یک راهرو باریک با دو ردیف صندلی می باشد. این مدل هواپیما حداکثر گنجایش 215 مسافر را دارد و با سرعت 823 کیلومتر در ساعت حرکت می نماید. طول بال این هواپیما 34 متر و طول خود هواپیما 39 متر است، بعلاوه برد این مدل هواپیما بوئینگ حدود 5370 متر می باشد. مقدار بار مجاز و قوانین حمل بار ایرلاین ماوی گوک با توجه به نوع بلیط و مسیر پروازی فرق دارد. حداکثر بار مجاز برای مسافرانی که تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک را از آژانس وبلاگ بهابادی تهیه نموده اند، 25 گیلوگرم می باشد.

  • هواپیما بوئینگ 900-737

هواپیما بوئینگ 900-737 یکی از انواع هواپیماهای ایرلاین ماوی گوک است، این ایرلاین در مسیرهای پروازی داخل کشور ترکیه از این مدل هواپیما استفاده می نماید. این ایرلاین در حال حاضر 2 فروند از این مدل هواپیما در مجموعه خود برای جا به جایی مسافران دارد. صندلی های کابین این هواپیما دو ردیف دوتایی دارد و کیفیت صندلی های این هواپیما برای مسیرهای کوتاه کاملا مطلوب است. این هواپیما گنجایش 189 مسافر را در هر پرواز دارد و با سرعت 823 کیلومتر در ساعت پرواز می نماید. طول بال های این هواپیما 35.8 متر است و خود هواپیما 42.1 متر طول دارد، برد این هواپیما حداکثر 5925 کیلومتر می باشد.

1. پروازهای ایرلاین ماوی گوک با چه هواپیماهایی انجام می گردد؟

بوئینگ 300-777 یکی از پیشرفته ترین هواپیماهای جهان، بوئینگ 800-737 و بوئینگ 900-737 انجام می گردد، این ایرلاین تمام کوشش خود را نموده تا با برترین هواپیماهای شرکت بوئینگ مسافران خود را جا به جا کند.

2. مزایای سفر با هواپیماهای ماوی گوگ چیست؟

قیمت مناسب بلیط به مقصد شهر آنتالیا را می توان یکی از اصلی ترین مزیت های خرید بلیط هواپیما از ایرلاین ماوی گوک اعلام کرد. خرید بلیط هواپیما ایرلاین ماوی گوک در مسیر تهران به آنتالیا از سایت وبلاگ بهابادی به عنوان تنها نماینده رسمی این ایرلاین در ایران امکان پذیر می باشد، ایرلاین ماوی گوک تنها ایرلانی است که فقط یک توقف 30 دقیقه ای در طول پرواز در این مسیر دارد.

3. ایرلاین ماوی گوک در هفته چند پرواز از آنتالیا به تهران دارد؟

این ایرلاین در حال حاضر به صورت هفتگی دو پرواز رفت و برگشت از تهران به آنتالیا دارد و مسافران می توانند به راحتی بلیط پرواز ایرلاین ماوی گوک را از سایت وبلاگ بهابادی تنها نماینده رسمی این ایرلاین در ایران تهیه نمایند.

4. آیا خرید تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک از سایت وبلاگ بهابادی امکان پذیر است؟

بله، افرادی که قصد سفر به شهر آنتالیا در کشور ترکیه را دارند برای خرید تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک می توانند به صورت 24 ساعته به سایت وبلاگ بهابادی مراجعه نمایند و فقط با استفاده از کارت های عضو شتاب رزرو تور خود را از این سایت معتبر به عنوان تنها نماینده رسمی ایرلاین ماوی گوک در ایران انجام دهند.

جمع بندی انواع هواپیماهای ایرلاین ماوی گوک و امکانات آنها

کیفیت بالای هواپیماهای ایرلاین ماوی گوک و ارائه خدمات متنوع به مسافران در طول پرواز را می توان از مزایای پرواز ماوی گوک اعلام کرد، به همین علت است که تورهای آنتالیا وبلاگ بهابادی با پروازهای این ایرلاین انجام می گردد. این شرکت در حال حاضر با سه مدل هواپیما مختلف ساخت شرکت بوئینگ مسافران را در مسیرهای پروازی مختلف از جمله تهران به آنتالیا و بالعکس جا به جا می نماید.

انواع هواپیماهای ایرلاین ماوی گوک ساخت شرکت بوئینگ است، کیفیت بالای صندلی های هواپیما، تهویه مطبوع کابین و امکانات متنوع صوتی و تصویری را می توان از جمله مزایای خرید بلیط هواپیما ماوی گوک و سفر با هواپیماهای این ایرلاین اعلام کرد. برای خرید بلیط ایرلاین های ترک می توانید به قسمت خرید بلیط هواپیما سایت وبلاگ بهابادی مراجعه کنید و با چند کلیک ساده در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتید بلیط سفر هوایی خود به مقصد شهرهای مختلف کشور ترکیه را تهیه کنید. قیمت مناسب بلیط به مقصد شهر آنتالیا را می توان یکی از اصلی ترین مزیت های خرید بلیط هواپیما از ایرلاین ماوی گوک اعلام کرد. ایرلاین ماوی گوک تنها شرکت هواپیمایی است که فقط یک توقف 30 دقیقه ای در طول پرواز در این مسیر دارد.

منبع: الی گشت

به "انوع هواپیماهای ایرلاین ماوی گوک و امکانات آنها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انوع هواپیماهای ایرلاین ماوی گوک و امکانات آنها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید