استاندارمازندران محمدعلی نوبخت فرماندارساری را به عنوان جانشین خوددرشورای سیاست گذاری رویداد ساری2022 منصوب کرد

به گزارش وبلاگ بهابادی، خبرگزاری خبرنگاران- سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران، محمدعلی نوبخت، فرماندار ساری را به عنوان جانشین خود در شورای سیاست گذاری رویداد بین المللی ساری 2022 و رئیس شورای هماهنگی کمیته های اجرایی این رویداد منصوب کرد .

استاندارمازندران محمدعلی نوبخت فرماندارساری را به عنوان جانشین خوددرشورای سیاست گذاری رویداد ساری2022 منصوب کرد

به گزارش خبرنگاروبلاگ بهابادیدفترمازندران درساری، سید محمود حسینی پور در حکمی که امروز دوشنبه برای محمدعلی نوبخت صادر کرد، با تأکید بر ضرورت برگزاری با شکوه رویداد ساری مرکز گردشگری کشورهای عضو اکو در سال 2022 به عنوان یکی از عناصر اثرگذار در توسعه مازندران و شهرستان ساری، نوشته است: با توجه به تعهد، تجربه و بعلاوه سوابق اجرایی، جنابعالی را به عنوان جانشین و رئیس شورای هماهنگی کمیته های اجرایی منصوب می نمایم .

نماینده عالی دولت در مازندران در ادامه این حکم بر لزوم استفاده از ظرفیت های مدیریتی و علمی و بخش خصوصی استان برای بهتر برگزار شدن این رویداد تأکید کرد و نوشت: شایسته است با رعایت کلیه ضوابط در وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، استفاده از توان دانشگاه ها و جوانان اندیشمند، تجربه بخش خصوصی، فعالان حوزه های فرهنگی و گردشگری و دیگر بخش های مالی با هماهنگی اینجانب در راستا توسعه و پیشرفت استان و شهرستان ساری همت گمارید .

حسینی پور اجرای شکوهمند این رویداد را فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت های مازندران برشمرد و بیان کرد: این رویداد بین المللی آزمون بزرگ برای دستیابی استان در بازارهای گردشگری بین المللی است که باید مورد توجه جدی شما و سایر دستگاه های همکار در استان قرار بگیرد .

استاندار مازندران در خاتمه این حکم بر ضرورت همکاری کلیه دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی استان با نوبخت بر اساس تکالیف و وظایف معین شده برای برگزاری این رویداد مهم تأکید کرد و این موضوع را یکی از اولویت های تأکیدی خود برشمرد .

پیشنهاد میزبانی مرکز مازندران به عنوان مرکز گردشگری اکو با عنوان رویداد ساری 2022 اوایل سال 1398 از سوی میراث فرهنگی و استانداری مازندران به میراث فرهنگی کشور داده شد و روز 12 مهر ماه سال 1398 هم به تصویب هیئت وزیران گردشگری کشورهای عضو اکو در تاجیکستان رسید .

فعالیت اجرایی این رویداد از آذر ماه 1398 با استقرار دبیرخانه در محل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سپس اقدامات تبلیغاتی همانند رونمایی از لوگو شروع شد .

اهداف اصلی طرح مرکز گردشگری کشورهای عضو اکو تشویق کشورهای عضو برای تهیه برنامه های ملی به منظور توسعه شهرهای گردشگری با هدف فقرزدایی و توسعه پایدار مالی، افزایش توجه به طبیعت گردی، گردشگری مذهبی، سلامت و فرهنگی در میان کشورهای عضو، بالا بردن استانداردهای زندگی شهری، افزایش آگاهی عمومی مردم کشورهای عضو اکو از جاذبه های توریستی، منابع و امکانات موجود در این کشورها به منظور تشویق گردشگری ورودی و ایجاد رقابت مثبت بین کشورهای عضو به منظور رشد گردشگری است .

منبع: خبرگزاری آریا

به "استاندارمازندران محمدعلی نوبخت فرماندارساری را به عنوان جانشین خوددرشورای سیاست گذاری رویداد ساری2022 منصوب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندارمازندران محمدعلی نوبخت فرماندارساری را به عنوان جانشین خوددرشورای سیاست گذاری رویداد ساری2022 منصوب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید