از بازار پنجره های UPVC تا کیفیت و گستردگی بالای تولیدات پروفیل آبایان

به گزارش وبلاگ بهابادی، استفاده از پنجره های UPVC در ایران به قدری گسترده شده که تقریبا تمامی ساختمان های نوساز در کشور به این پنجره ها مجهز هستند و رقابت برندهای گوناگون ایرانی و خارجی بر سر تصاحب بیشترین سهم بازار، بسیار داغ است. آبایان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان پروفیل UPVC، به خاطر گستردگی و تنوع محصولات و از طرفی، گارانتی و بیمه نامه معتبر، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده و در حال حاضر جزو برندهای درجه یک کشور شناخته می گردد.در اینجا ما به سراغ یکی از نمایندگی های فروش محصولات آبایان در شهر اراک، آقای احمدلو رفته ایم تا صحبتی در خصوص محصولات آبایان، رویکرد مشتریان و بعلاوه تاثیر این برند و محصولات جدیدش در بازار داشته باشیم.

از بازار پنجره های UPVC تا کیفیت و گستردگی بالای تولیدات پروفیل آبایان

- استفاده از پنجره های UPVC در ایران تا چه حد توسعه پیدا نموده و آیا به حد استاندارد رسیده است؟

در حال حاضر پنجره های UPVC در کل کشور مورد استفاده قرار می گیرند. تقریبا 80 درصد کاری که ما به عنوان نمایندگی فروش انجام می دهیم، تعویض پنجره های قدیمی آلومینیومی و آهنی و ارتقا آن ها به پنجره های یو پی وی سی است. در ساختمان های نو به طور کل از پنجره های یوپی وی سی و بیشتر سری های کشویی یا لولایی استفاده می گردد.- پنجره های UPVC چطور باعث کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها می شوند؟

استفاده از پنجره های یوپی وی سی سبب می گردد تا مصرف گاز به طور چشم گیری کاهش پیدا کند. بعلاوه جلوگیری از ورود گرد و خاک و صد البته، آلودگی صوتی از مزیت های به خصوص استفاده از پنجره های یوپی وی سی محسوب می گردد.- جایگاه برند آبایان در بین فراورینمایندگان پروفیل UPVC در بازار ایران چگونه است؟

برند آبایان به عنوان یکی از اصلی ترین بازیگران صنعت پروفیل UPVC در ایران شناخته می گردد و برای مثال در استان مرکزی و به خصوص شهر اراک، فروش پروفیل های آبایان به طور قابل توجهی بالا است.- بالاترین کیفیت پروفیل چه مشخصه هایی دارد و برند آبایان چطور توانسته تا به برترین کیفیت ممکن دست پیدا کند؟

یکی از مشخصه های شاخص کیفیت پروفیل، وزن آن است و برند آبایان از مقاومت و استقامت فوق العاده ای برخوردار است. بعلاوه آب بندی پروفیل های آبایان در سطح بالایی قرار گرفته است. علاوه بر این، چفت و بست پروفیل های آبایان یکی از مزیت های کلیدی این برند به شمار میرود.

- برند آبایان به تازگی اقدام به فراوری و عرضه قالب های نو کشویی در بازار نموده است. ورود این قالب ها چه تاثیری در بازار خواهد گذاشت؟

یکی از کلیدی ترین تاثیرات فراوری و عرضه قالب های نو کشویی برند آبایان، تاثیر آن روی فروش برندهای خارجی است. به این شکل که چه فروشندگان و چه مشتریان، احتیاجی به خرید پروفیل های خارجی ندارند و برند آبایان با توجه به کیفیت فوق العاده و درجه یکی که دارند، توانسته اند تا احتیاج بازار را تامین نمایند. به طور کل، آبایان از نظر تنوع محصولات ریلی، روکش دار و انواع قالب، احتیاج مشتریان را برآورده نموده است.- فراوری و عرضه پروفیل های مالی تحت برند آبایان اکو، تا چه حد مورد استقبال قرار گرفته و این برند با توجه به ارزان بودن چه کیفیتی را ارائه می دهد؟

بسیاری از ساختمان سازان از پروفیل های مالی به علت قیمت پایین تر و البته، کیفیت بسیار بالا در کارهای خود استفاده می نمایند. این پروفیل ها از نظر وزن سبک تر از سایر محصولات هستند. یکی از کلیدی ترین مزیت های پروفیل اکو آبایان با وجود عرض و وزن کمتر، استاندارد چهار قفله است که باعث استقبال بیشتر سازندگان می گردد. برای مثال، ما در همکاری های خود با ارگان های دولتی سعی می کنیم تا پروفیل های چهارقفله را پیشنهاد بدهیم و به خاطر وزن و قیمت کمتر، بسیار مورد استقبال قرار می گیرند.

- برای ساختمان هایی که در محدوده بزرگراه ها و منطقه ها به شدت شلوغ قرار دارند، کدام یک از برندهای آبایان می تواند موثر باشد و چرا؟

هر سه برند پروفیل آبایان برای ساختمان هایی در محدوده بزرگراه ها و منطقه ها شلوغ کاملا جوابگو هستند. در واقع از سری 60 پروفیل ها استفاده می گردد و تنها از لحاظ وزن با یکدیگر تفاوت دارند. یراقی که در پروفیل آبایان پلاس مورد استفاده قرار گرفته، در پنجره اکو هم وجود دارد. همینطور شیشه دوجداره ای که در آبایان پلاس استفاده شده، در اکو هم به همان شکل است. تنها تفاوت فقط در وزن پروفیل است که تاثیر چندانی در اندازه جلوگیری از آلودگی صوتی بزرگراه ها ندارد. - گارانتی و بیمه نامه آبایان تا چه حد می تواند به مشتریان بابت خدمات پس از فروش اطمینان خاطر ببخشد؟

آبایان در برند پلاس 10 سال و در برند های گرین و اکو 5 سال گارانتی ارائه می دهد.

منبع: اتاق

به "از بازار پنجره های UPVC تا کیفیت و گستردگی بالای تولیدات پروفیل آبایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بازار پنجره های UPVC تا کیفیت و گستردگی بالای تولیدات پروفیل آبایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید