اختصاص منابعی برای ارتقای پوشش اینترنت و موبایل در روستاهای منطقه ها کمتر برخوردار

به گزارش وبلاگ بهابادی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای منابعی برای ارتقای پوشش اینترنت و موبایل در روستاهای منطقه ها کمتر برخوردار تخصیص دادند.

اختصاص منابعی برای ارتقای پوشش اینترنت و موبایل در روستاهای منطقه ها کمتر برخوردار

به گزارش وبلاگ بهابادی، در جلسه علنی نوبت سوم مجلس بندهای (ز) و (ح) تبصره 7 در بخش هزینه ای به توضیح زیر تصویب شد:

ز- منابع حاصله پس از واریز به خزانه داری کل کشور (موضوع بند (الف) تبصره(18) این قانون) به وزارتخانه مربوط اختصاص می یابد تا صرف توسعه شبکه ملی اطلاعات و توسعه و ارتقای پوشش اینترنت و موبایل در روستاهای منطقه ها کمتر برخوردار و جهت بزرگراه ها و جاده های اصلی گردد.

در بخش درآمدی این بند تصویب شده بود که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مجاز به مولد سازی اموال و دارایی های غیر منقول و بعلاوه تغییر کاربری و فروش اموال غیر منقول مازاد خود و دستگاه های تابعه تا سقف یکصد هزار میلیارد (100.000.000.000.000) ریال است.

ح-به منظور بهره گیری از منابع ملی برای سرعت بخشی به توسعه شبکه ملی اطلاعات، دستگاه های اجرائی موضوع ماده (29) قانون برنامه ششم توسعه و نهادهای عمومی مکلف هستند با اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در صورت داشتن ظرفیت، ابنیه و زیرساخت های خود از قبیل تیرهای انتقال، جهتهای ارتباطی زمینی و زیرزمینی، مجرا (داکت ها) و فضاهای مناسب نصب تجهیزات ارتباطی خود را وفق تعرفه های مصوب کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اختیار کاربر (اپراتورهای مخابراتی) قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اختصاص منابعی برای ارتقای پوشش اینترنت و موبایل در روستاهای منطقه ها کمتر برخوردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص منابعی برای ارتقای پوشش اینترنت و موبایل در روستاهای منطقه ها کمتر برخوردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید