آیفون 2007 با قیمت 39 هزار دلار در یک مزایده به فروش رفت!

به گزارش وبلاگ بهابادی، اینطور که به نظر می رسد، یک شخص طی تصمیمی عجیب، یک آیفون از سال 2007 را با قیمت 39 هزار دلار در یک مزایده خریداری نموده در حالی که جعبه گوشی باز هم نشده است.

آیفون 2007 با قیمت 39 هزار دلار در یک مزایده به فروش رفت!

این روزها با وجود گوشی های قدرتمند و حرفه ای که غالبا کمتر از 2000 دلار و بیش از 1000 دلار قیمت دارند، کمتر کسی را می بینیم که چنین مبلغی را برای خرید یک گوشی قدیمی بپردازد. اما نه تنها شخصی حاضر شده به سراغ یک گوشی قدیمی برود بلکه تصمیم گرفته بیش از 39 هزار دلار هم برای خرید آن بپردازد. گوشی مورد نظر هم یک آیفون از سال 2007 است که ادعا شده حتی از جعبه خارج نشده است.

این گوشی آیفون 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد و در زمان عرضه هم با قیمت 600 دلار در دسترس قرار گرفته بود. برای فروش این آیفون بحث برانگیز سال 2007 که پلمپ شرکتی هم بوده یک مزایده برگزار گردید و جالب است بدانید قیمت اولیه ای که برایش مشخص شد، 2500 دلار بود. بعد از گذشت دو روز این اندازه به 10 هزار دلار افزایش پیدا کرد و در روز آخر مزایده هم بعد از 28 پیشنهاد، در نهایت با قیمت 39.339.60 دلار به فروش رسید.

برای اینکه ثابت گردد این آیفون اصلا باز نشده بود، وب سایت مزایده مدعی شده که بسته بندی کوچک ترین مسئله ای ندارد. در این وب سایت بعلاوه آمده که برچسب ها همگی اوریجینال هستند و نه تقلبی و خود دستگاه هم هیچوقت از قبل فعال نشده است.

البته حتی اگر گوشی در شرایط کاملا فوق العاده ای هم قرار داشته باشد، باز هم مربوط به بیش از یک دهه قبل است (به طور دقیق 15 سال) و پرداخت مبلغی بالغ بر 39 هزار دلار برای آن در حالی که قیمت اولیه خود محصول 600 دلار بوده باعث تعجب بسیاری از افراد شده است.

با این حال آیفون سال 2007 از یک جهت، یک نماد بزرگ محسوب می گردد چرا که دنیای گوشی های هوشمند را برای همواره با رابط کاربری مجذوب نماینده و هوشمند خود متحول کرد. سخت است بخواهیم تصور کنیم صنعت گوشی های هوشمند اگر اپل این گوشی را معرفی نمی کرد اکنون چگونه بود. بنابراین شاید برای بعضی از افراد فکر نمایند پرداخت چنین هزینه ای برای چیزی که یک صنعت را متحول نموده اصلا کار عبثی نبوده است.

نظر شما در رابطه با این اتفاق چیست؟

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "آیفون 2007 با قیمت 39 هزار دلار در یک مزایده به فروش رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 2007 با قیمت 39 هزار دلار در یک مزایده به فروش رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید