90 درصد واحد های نانوایی مهاباد هوشمندسازی شد

به گزارش وبلاگ بهابادی، مسئول نمایندگی خدمات بازگانی گفت: هم اکنون 90 درصد واحد های نانوایی در قالب طرح هوشمندسازی از دستگاه مخصوص قیمت نان استفاده می نمایند.

90 درصد واحد های نانوایی مهاباد هوشمندسازی شد

خدر مازوجی مسئول نمایندگی خدمات بازرگانی مهاباد گفت: تا به امروز 303 کارت خوان هوشمند برای اجرای شیوه تازه عرضه نان در نانوایی های مهاباد نصب شده و این فرآیند همچنان ادامه دارد تا همه 323 نانوایی شهرستان مجهز به این کارتخوان ها شوند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون سرانه تحویل آرد به واحد های نانوایی در این شهرستان برای هر نفر 8.4 کیلوگرم است، گفت: به تمامی واحد های نانوایی یارانه 15 درصد بابت عرضه نان پرداخت می گردد تا شکاف افزایش قیمت جبران گردد.

مازوجی گفت: با نصب این دستگاه های کارتخوان تازه، اخذ وجه از مشتریان نانوایی به وسیله آن انجام می گردد و شهروندان با کارت بانکی اعضای خانواده خود می توانند اقدام به خرید نمایند ضمن اینکه به هیچ عنوان تغییری در قیمت و محدودیتی در مقدار خرید نان در این طرح وجود ندارد.

مسئول نمایندگی خدمات بازرگانی مهاباد گفت: هیچ کمبودی در بخش آرد وجود ندارد و برغم سهمیه ای که نانوایی ها بویژه روستا ها داشتند، سهمیه مازادی هم برای آرامش خیال مردم برای نانوایی ها در نظر گرفته شده که در حال تامین است.

وبلاگ بهابادی مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "90 درصد واحد های نانوایی مهاباد هوشمندسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "90 درصد واحد های نانوایی مهاباد هوشمندسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید