7 میلیارد ریال برای پیشگیری از کرونا به مددجویان تخصیص یافت

به گزارش وبلاگ بهابادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی از واریز 7 میلیارد ریال یاری هزینه بهداشتی به منظور پیشگیری از ویروس کرونا به حساب سرپرستان خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد اطلاع داد.

7 میلیارد ریال برای پیشگیری از کرونا به مددجویان تخصیص یافت

به گزارش وبلاگ بهابادی به نقل از ایرنا، مجید الهی راد اضافه کرد: این اقدام برای حفظ سلامت مددجویان تحت حمایت این نهاد در مقابل ویروس کرونا انجام شده است.

او گفت: به حساب هر خانوار یک میلیون ریال برای تهیه لوازم بهداشتی موردنیاز شامل خرید ماسک مایع ضدعفونی و مواد شوینده واریز شده است.

الهی راد اضافه کرد: این افراد شامل خانوارهای دارای بیمار خاص و صعب العلاج، بیماران زمین گیر، مادران باردار و شیرده و سالمندان بالای 70 سال هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی بیان نمود: امدادگران این نهاد از جمله مشاوران و مددکاران استان با خانواده های زیرمجموعه به وسیله تماس تلفنی در ارتباط هستند تا به ین ترتیب مددجویان را نسبت از خطرات احتمالی این بیماری آگاه نمایند و در عین حال نکات بهداشتی و سلامت آنها را رصد نمایند.

با مرگ یک تن دیگر از مبتلایان ویروس کرونا در این استان، شمار فوتی های ناشی از این بیماری به 3 نفر رسید. بر اساس آخرین آمار در دسترس تا به امروز ابتلای 45 نفر در خراسان شمالی قطعی شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "7 میلیارد ریال برای پیشگیری از کرونا به مددجویان تخصیص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 میلیارد ریال برای پیشگیری از کرونا به مددجویان تخصیص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید