3 مدل کیفی که هر خانمی باید داشته باشد

به گزارش وبلاگ بهابادی، یکی از خریدهای مورد علاقه خانم ها، خرید کیف زنانه است، چرا که کیف و کفش تاثیر زیادی در استایل و زیبایی دیگر لباس های زنانه دارد.

3 مدل کیفی که هر خانمی باید داشته باشد

هیچ استایلی بدون کیف مناسب و هماهنگ کامل نمی شود. خیلی ها از کیف به عنوان یک وسیله کاربردی برای جابه جایی وسایل خود استفاده می کنند اما افراد زیادی هستند که از نظرشان کیف یک اکسسوری است که کمک می کند استایل شان کامل شود. آن ها تصمیم دارند زیبایی استایل خود را با کیف شان به دیگران نشان دهند. در این مطلب از وبلاگ بهابادی به موضوع کیف های کاربردی برای خانم ها می پردازیم.

کیف های دوشی ضربدری برای پیاده روی ها

این کیف ها معمولا در مقدار میانه طراحی می شوند. معمولا افراد زمان پیاده روی لوازم زیادی را با خود حمل نمی کنند به همین دلیل جیب های زیادی را در کیف های ضربدری نخواهید دید. خانم هایی که به تیپ های اسپورت علاقه زیادی دارند و از طرفی دوست ندارند یک جسم اضافی را با دستان شان حمل کنند، معمولا از این مدل کیف استقبال زیادی خواهند کرد.

کیف های پاکتی برای مهمانی های رسمی

همان طور که از نام شان معلوم است این کیف ها دقیقا مانند یک پاکت نامه طراحی شده اند. در ترند سال 2022 دسته کیف های پاکتی زنجیری به شکلی طراحی شده است تا کسانی که دوست ندارند از کمربندهای زنجیری استفاده کنند، با دسته این کیف ها کمی استایل خود را رسمی تر کنند. بهتر است این کیف ها را با کفش هایی پاشنه بلند استفاده کنید.

کوله پشتی ها برای جابه جایی لوازم خیلی زیاد

کوله پشتی ها معمولا در مقدار های مختلف ارائه می شوند، ولی معمولا در مقایسه با کیف های دستی، محتویات بیشتری را در خود جای می دهند. به دلیل حمل وسایل بیشتر، این کیف ها به شکلی طراحی شده اند که بتوانید آن ها را روی هر دو دست خود آویزان کنید که وزن زیادی را به دوش شما وارد نکنند.

از این کیف ها معمولا برای مسافرت های کمپینی یا رفتن به دانشگاه استفاده می شود. البته افرادی که سر کار می فرایند و با خود لپ تاپ حمل می کنند نیز این مدل کیف را به دیگر انواع آن ترجیح می دهند. مطلب کیف های کاربردی برای خانم ها را با هم خواندیم. امیدواریم ایده جدیدی به دست آورده باشید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب این ترکیب رنگ لباس، شما را فوق العاده می کند را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "3 مدل کیفی که هر خانمی باید داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 مدل کیفی که هر خانمی باید داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید