گزینه پرسپولیس سر از سپاهان درآورد؛ عصبانیت یحیی

به گزارش وبلاگ بهابادی، یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان در شرایطی که تاکید زیادی دارد تا برنامه هایش برای جابجایی عملی گردد، اما در آن طرف مسوولان باشگاه تا کنون نتوانستند هیچ یک از خواسته های او را برآورده نمایند.

گزینه پرسپولیس سر از سپاهان درآورد؛ عصبانیت یحیی

سرمربی سرخپوشان هفته قبل خواستار تمدید قرارداد بازیکانانش شد که هیچ یک از این نفرات قراردادشان تمدید نشد. پس از این اتفاق هم سرمربی سرخپوشان نام سه بازیکن را به باشگاه داد که رضا شکاری ستاره فصل قبل گل گهر سیرجان در صدر این لیست بود.

مسوولان باشگاه پرسپولیس از این بازیکن شرایط حضور او را جویا شدند و این اتفاق درست زمانی رخ داد که او در اصفهان حضور داشت تا قرارداد با تیم تازهش را نهایی کند. به همین دلیل شکاری برای عقد قرارداد با تیم تازهش صبر می نماید. این بازیکن ابتدا از مسئولان پرسپولیس خواسته تا رضایت گل گهر را دریافت نمایند که باشگاه پرسپولیس با این کار موافقت نموده است، اما مبلغی که مسوولان باشگاه برای خود بازیکن در نظر گرفتند تفاوت زیادی با پیشنهاد طلایی پوشان داشته است.

مسوولان پرسپولیس در تماس خود با شکاری یک مبلغ اولیه را ارائه می دهند و سپس به بازیکن عنوان می گردد که با مساعدت رضا درویش، دو میلیارد بیشتر پرداخت می گردد. شکاری بعد از این موضوع قرارداد خود را با سپاهان می بندد. بعد از این اتفاق مسوولان باشگاه پرسپولیس با او تماس مجدد می گیرند و اعلام می نمایند که حاضر هستند سقف قرارداد را به او پرداخت نمایند، اما این بازیکن قراردادش با تیم تازه را بسته بود. اینکه چرا ابتدا یک مبلغ عنوان شد و سپس این مبلغ به یکباره چند برابر شد جای سوال دارد.

یحیی گل محمدی بعد از فهمیدن این موضوع از دست مدیران باشگاه ناراحت شده که چرا بازیکنی که در صدر لیست این تیم قرار داشته، به راحتی از چنگ پرسپولیس پریده و به تیم رقیب آن ها پیوسته است.

منبع: فرارو

به "گزینه پرسپولیس سر از سپاهان درآورد؛ عصبانیت یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه پرسپولیس سر از سپاهان درآورد؛ عصبانیت یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید