گرم شدن کوره آلومینیوم با سوخت نفت

به گزارش وبلاگ بهابادی، تیم فوتبال آلومینیوم اراک صنعت نفت آبادان را شکست داد.

گرم شدن کوره آلومینیوم با سوخت نفت

در هفته دوم فصل تازه مسابقات لیگ برتر فوتبال تیم آلومینیوم اراک از ساعت 20:30 دیشب به مصاف صنعت نفت رفت و این تیم جنوبی را شکست داد.

در این بازی که در استادیوم تختی آبادان برگزار گردید نماینده لیگ رجحان استان مرکزی یک بر صفر بر صنعت نفت آبادان غلبه کرد.

تنها گل این بازی را محمدرضا آزادی بازیکن آلومینیوم اراک وارد دروازه صنعت نفت کرد.

نماینده لیگ رجحان فوتبال استان مرکزی در هفته سوم لیگ برتر به مصاف پرسپولیس تهران خواهد رفت.

مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری بعد از بازی با نفت آبادان گفت: مجموعه ایرالکو در باشگاه شرایط را طوری رقم زدند که ریکاوری خوبی داشته باشیم و به خاطر فراهم کردن شرایطی که منجر به این شد تا به صورت مستقیم از اراک به آبادان بیاییم، قدردانی می کنم.

رحمتی گفت: بعلاوه از بازیکنانم که با تمام توان و انرژی ظاهر شدند، تشکر می کنم و خدا را برای کسب این سه امتیاز شکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می گوید: و به کادر فنی نفت آبادان به خاطر بازی جوانمردانه خسته نباشید می گویم. این تیم خیلی خوب بازی کرد و دقایقی که 10 نفره شدیم ما را تحت فشار قرار داد و یکی، دو موقعیت گل هم داشتند.

رحمتی معتقد است در هر صورت در این شرایط جوی و آب و هوا فوتبالی بهتر از این نمی توان بازی کرد و تیم های دیگر هم به اینجا بیایند، به خاطر آب و هوا و دیدگاه تازه کادر فنی نفت، مطمئناً اذیت می شوند.

وبلاگ بهابادی مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گرم شدن کوره آلومینیوم با سوخت نفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرم شدن کوره آلومینیوم با سوخت نفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید