آخرین امیدهای النصر و دوستان ایرانی برای فینالیست نشدن پرسپولیس

به گزارش وبلاگ بهابادی، تهران (پانا) - کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اعلام نظر نهایی درباره شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس در انتظار حکم فدراسیون جهانی فوتبال است.

آخرین امیدهای النصر و دوستان ایرانی برای فینالیست نشدن پرسپولیس

پس از شکست النصر عربستان مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و قهرمان شدن نماینده ایران در منطقه غرب، این تیم عربستانی با تحریک و حمایت عده ای در ایران از پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد. آنها مدعی بودند که پرسپولیس در جذب بازیکنان جدید خود تخلف نموده و در دورانی بازیکن خریده است که محروم بوده است و اجازه ثبت قرارداد را نداشت.

با ارسال شکایت باشگاه النصر به کنفدراسیون فوتبال آسیا، پس از چند روز کمیته انضباطی این کنفدراسیون شکایت باشگاه عربستانی را رد کرد و حکم به فزونی پرسپولیس داد تا کوشش های این تیم عربستانی و حامیانش در ایران شکست بخورد.

اما پس از اعلام حکم توسط کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، النصر به این حکم اعتراض کرد و پرونده را به کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا برده است و کمیته استیناف هم مانند کمیته انضباطی از فدراسیون جهانی فوتبال درباره پرسپولیس استعلام گرفته و با تکیه بر این استعلام حکم نهایی خود را صادر خواهد نمود.

البته طی روزهای اخیر رسانه های عربستانی از پیروزی پرسپولیس در این پرونده در کمیته استیناف خبر داده اند اما همچنان النصر و طرفداران ایرانی اش امیدوار هستند تا فیفا استعلامی متفاوت با آنچه به کمیته انضباطی AFC داده است را به کمیته استیناف ارائه کند تا حکم به شکست پرسپولیس داده گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "آخرین امیدهای النصر و دوستان ایرانی برای فینالیست نشدن پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین امیدهای النصر و دوستان ایرانی برای فینالیست نشدن پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید