کیا در نمایشگاه نیویورک از نسل دوم خودروهای الکتریکی نیرو Niro رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ بهابادی، کیا نسل دوم خودروهای نیرو را به نمایش گذاشته. Niro نو جادارتر، کارآمدتر و دارای فناوری بیشتری نسبت به نسل قبلی خود است.

کیا در نمایشگاه نیویورک از نسل دوم خودروهای الکتریکی نیرو Niro رونمایی کرد

استایل مدل تازه جسورانه است، با نمای جلویی قوی تر، ستون عقب عریض تر، و خطوط بدنه تند و تیزتر که نظر ظاهری با دیگر کراس اوورهای کیا همخوانی دارد. نیرو فقط دیفرانسیل جلو است و فاصله آن از سطح زمین 152 میلی متر است.

فضای داخلی نیروی 2023 جادارتر است و فضای بار بیشتری نسبت به نسل قبلی دارد. هشت فوت مکعب (0.22 متر مکعب) بیشتر به اتاق سرنشین اضافه شده.

سازگاری با محیط زیست بعلاوه یک شعار برای کیا نیرو تازه است. فضای داخلی این خودرو از منسوجات با منشا غیرحیوانات و مواد بازیافتی یا فراوری شده سازگار با محیط زیست، ساخته شده است.

البته از دیگر جنبه ها فضای داخلی Niro 2023 تا حد زیادی شبیه مدل قبلی است. فقط تغییرات اندکی برای گزینه های برقی، پلاگین و فقط بنزینی به وسیله دسته ابزار.

صفحه نمایش لمسی بزرگ 10.25 اینچی در داخل آن قابل توجه است. این خودرو سیستم های کمکی پیشرفته راننده و سیستم های ایمنی در سطح استاندارد دارد. این موارد شامل جلوگیری از برخورد از جلو با تشخیص عابر پیاده، رانندگی بین خطوط، هشدار خواب آلودگی، اجتناب از برخورد در نقطه کور، جلوگیری از برخورد از عقب، هشدار خروج ایمن و هشدار سرنشین عقب است.

البته امکانات کمکی و ایمنی بیشتری در صورت تمایل به ارتقا می توان سفارش داد. مثل سیستم یادگیری ماشینی برای سیستم کروز کنترل هوشمند گردد.

کیا نیرو 2023 در سه مدل هیبریدی، PHEV و EV عرضه می گردد. مدل هیبریدی از یک موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری و یک موتور مغناطیسی 32 کیلوواتی بهره می برد تا در مجموع 139 اسب بخار توان داشته باشد. نیروی هیبریدی 4.4 لیتر بنزین در 100 کیلومتر می سوزاند، یعنی با باک پر آن می توان 949 کیلومتر رانندگی کرد.

Niro PHEV یک مدل هیبریدی پلاگینی است که همان موتور 1.6 لیتری را با یک موتور 62 کیلوواتی ترکیب می نماید تا 180 اسب بخار توان داشته باشد. باتری آن از نوع لیتیوم پلیمری 11.1 کیلووات ساعتی است که می تواند در کمتر از سه ساعت در سطح 2 شارژ گردد. Niro PHEV با شارژ کامل، برد 53 کیلومتری دارد که 25 درصد نسبت به نسل قبلی بهتر است.

Niro EV باتری 64.8 کیلووات ساعتی با یک موتور 150 کیلووات دارد تا توان 201 اسب بخار داشته باشد. این خودرو دارای قابلیت شارژ سریع سطح 3 است و امکان شارژ از نزدیک به صفر تا 80 درصد را در کمتر از 45 دقیقه دارد. زمان شارژ سطح 2 آن کمتر از هفت ساعت است. با شارژ کامل می توان با آن 407 کیلومتر پیمود. ضمناً یک پمپ حرارتی و گرم کننده باتری برای آب و هوای سرد دارد.

هر سه مدل 2023 کیا نیرو در اواخر سال 2022 به بازار عرضه خواهند شد.

منبع: کیا

منبع: یک پزشک

به "کیا در نمایشگاه نیویورک از نسل دوم خودروهای الکتریکی نیرو Niro رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیا در نمایشگاه نیویورک از نسل دوم خودروهای الکتریکی نیرو Niro رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید