کرونا جان هفت سیستان و بلوچستانی دیگر را گرفت

به گزارش وبلاگ بهابادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با فوت هفت مورد تازه تعداد فوتی های کرونا در سیستان و بلوچستان به هزار و344 نفر رسید.

کرونا جان هفت سیستان و بلوچستانی دیگر را گرفت

به گزارش خبرنگار از ،دکتر سیدمحمد هاشمی شهری گفت: با اضافه کرده شدن 338 مورد نو کرونا در سیستان و بلوچستان تعداد مبتلایان این ویروس در استان به 38 هزار و 359 نفر رسید.

وی اضافه کرد: هم اینک245 بیمار حاد تنفسی و 105 نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از مردم تقاضا کرد؛ در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می فرایند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت نمایند.

وی اعلام کرد: از آنجایی که کشف راه های انتقال کرونا و عوارض ناشی از آن نیازمند گذشت مدت زمانی از شیوع و اپیدمی ویروس است و سپس بر اساس یافته های علمی رفتار عامل بیماری شناسایی می گردد ضروریست شهفرایندان تمام نکات بهداشتی را رعایت نمایند.

هاشمی گفت: موارد مثبت کرونای جهش یافته انگلیسی در سیستان و بلوچستان هم در حال افزایش است و این نوع از ویروس تقریبا جایگزین نوع قبلی شده بطوریکه حدود 80 درصد موارد ابتلا در سطح استان را شامل می گردد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کرونا جان هفت سیستان و بلوچستانی دیگر را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا جان هفت سیستان و بلوچستانی دیگر را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید