کرونا بالاخره پنس را از ترامپ دور کرد

به گزارش وبلاگ بهابادی، ایسنا نوشت: پس از مثبت شدن جواب آزمایش کرونای سخنگوی معاون رئیس جمهور ایالات متحده، وی تصمیم گرفته است تا چند روز از رئیس جمهور فاصله بگیرد.

کرونا بالاخره پنس را از ترامپ دور کرد

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک کایلی مکنانی، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید بیان نمود: مایک پنس، معاون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا پس از مثبت شدن جواب آزمایش کرونای سخنگویش، تصمیم گرفته است تا چند روز از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا فاصله بگیرد.

مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا تصمیم گرفته است تا برای چند روز فاصله خود را از ترامپ حفظ کند و دیدار هایش را به تعویق بیاندازد. این تصمیم شخصی وی برای حفظ سلامت رئیس جمهور است.

کایلی مکنانی، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید هم چنین گفت که هیچ اطلاعاتی در خصوص مدت زمان دور ماندن پنس از ترامپ ندارم.

روز آدینه ترامپ بیان نمود که سخنگوی پنس، کتی میلر به کرونا مبتلا شده است. هفته گذشته هم معین شد که جواب آزمایش یکی از پیشخدمت های ترامپ مثبت شده است.

ترامپ در اظهارات اخیرش بیان نمود که علی رغم وجود موارد اخیر ابتلا به کرونا در کاخ سفید، خود را در مقابل کرونا آسیب پذیر احساس نمی کند.

10 مه پس از آنکه پایگاه خبری بلومبرگ گزارش کرد که مایک پنس، معاون رئیس جمهوری ایالات متحده خود را قرنطینه نموده است، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید ضمن تکذیب این ادعا بیان نمود که معاون رئیس جمهور اعلام نموده است میخواهد فردا در کاخ سفید حضور داشته باشد.

2323

منبع: خبرآنلاین

به "کرونا بالاخره پنس را از ترامپ دور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا بالاخره پنس را از ترامپ دور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید