چهار هزار مترمربع از معابر راستا تردد دوچرخه سواران در ارومیه آسفالت شد

به گزارش وبلاگ بهابادی، شهردار ارومیه گفت: بیش از چهار هزار مترمربع از معابر راستا تردد دوچرخه سواران شرکت کننده در تور بین المللی آذربایجان، در این شهر آسفالت، زیرسازی و ترمیم شد.

چهار هزار مترمربع از معابر راستا تردد دوچرخه سواران در ارومیه آسفالت شد

حسین مهدی زاده با بیان اهمیت رسیدگی به جهت تردد تور بین المللی دوچرخه سواران اظهار کرد: برگزاری یک اتفاق بین المللی در شهر ارومیه از اهمیت والایی برخوردار است که خوشبختانه با توجه به برگزاری تور بین المللی ایران آذربایجان این شهر به عنوان اولین مقصد انتخاب شده و شایسته است میزبانی خوبی از خود نشان دهیم.

وی با اشاره به ترمیم جهت تردد دوچرخه سواران بین المللی اضافه کرد: دوچرخه سواران ضمن ورود از سمت جاده شهید کلانتری و طی جهت کمربندی خاتم النبیا و گذر از میدان آذربایجان به مقصد نهایی پارک الغدیر وارد می شوند که نقطه به نقطه این جهت با تلاش همکارانم ترمیم و آسفالت ریزی شده است.

شهردار ارومیه ادامه داد: مساحت سه هزار و 681 مترمربع از جهت را با دستگاه آسفالت تراش برداشته که پس از زیر سازی؛ بازسازی و لکه گیری کردیم که برای این طرح بیش از 320 تُن آسفالت مصرف شده است.

مهدی زاده اضافه کرد: همچنین 364 مترمربع از جهت تردد نیز با 50 تن آسفالت به وسیله دستگاه آسفالت پخش کن لکه گیری و ترمیم شده است.

وبلاگ بهابادی آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "چهار هزار مترمربع از معابر راستا تردد دوچرخه سواران در ارومیه آسفالت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار هزار مترمربع از معابر راستا تردد دوچرخه سواران در ارومیه آسفالت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید