پلاک فردهای پایتخت محدود می شوند

به گزارش وبلاگ بهابادی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه مقررات طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا به قوت خود باقی است، گفت: فردا فقط خودرو هایی می توانند در بقیه معابر شهر تهران تردد کنند که آخرین عدد سمت راست پلاکشان زوج باشد.

پلاک فردهای پایتخت محدود می شوند

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ بهابادی، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگویی، در خصوص اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در معابر پایتخت به دلیل افزایش آلودگی هوا، گفت: فردا از ساعت 6:30 صبح تا 18 بعدازظهر، محدودیت تردد خودرو ها از درب منزل انجام می شود؛ بدین ترتیب که فقط خودرو هایی که عدد سمت راست پلاک آن ها 6، 4، 2 و 8 باشد (یعنی زوج باشد) حق تردد در معابر شهر تهران را دارند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر این مطلب که تردد در محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی طبق قوانین و مقررات ثابت این طرح ها اجرا خواهد شد، گفت: به خاطر آلودگی هوا خودرو هایی که پلاک های آن ها فرد باشد خارج از محدوده طرح ترافیک یا کاهش آلودگی اجازه تردد ندارند.

وی از مردم درخواست کرد به خاطر آلودگی هوا حتی اگر مجوز تردد در معابر را دارند، از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

سردار مهماندار در پاسخ به دیگر پرسش فارس که پلیس راهور چه برخوردی با متخلفان خواهد داشت، گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت در معابر حضور داشته و نسبت به اجرای مقررات و تسهیل در تردد شهروندان اقدام خواهند کرد.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پلاک فردهای پایتخت محدود می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلاک فردهای پایتخت محدود می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید