ورزش کشتی با شرایط کنونی 10 سال بیشتر دوام نمی آورد

به گزارش وبلاگ بهابادی، علیرضا دبیر صبح چهارشنبه در حاشیه سفر به مازندران و نشست با استاندار مازندران با بیان اینکه با این شرایط کشتی 10 سال بیشتر دوام نخواهد داشت زیرا شاهد رکود در ورزش اول کشور هستیم، افزود: با سفر به تک تک استان ها برای خروج از رکود این ورزش تلاش می کنیم و انتظار داریم که دست اندرکاران استان ها در حوزه های مختلف به ورزش اول کشور توجه کنند تا در آینده ای نزدیک شاهد رکود این ورزش نباشیم.

ورزش کشتی با شرایط کنونی 10 سال بیشتر دوام نمی آورد

وی افزود: بسیاری از ورزش ها تحت تأثیر فوتبال قرار گرفته اما در برخی کشورها این احساس خطر صورت گرفت و اجازه ندادند فوتبال به ورزش های دیگر آسیب بزند، از این رو با وزارت آموزش و پرورش تفاهم نامه منعقد کردیم که مسابقات را مشترک برگزار می کنیم زیرا در استعدادیابی هم تأثیر بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه مازندران ظرفیت برگزاری لیگ کشتی استانی و شهرستانی را در ورزش کشتی دارد، گفت: برگزاری این نوع مسابقات محلی ضمن اینکه از رکود این ورزش جلوگیری می کند، موجب ظهور استعدادهای جدید می شود.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز با بیان اینکه بیشتر ورزش ها در استعدادیابی از سنتی به آکادمی ها سوق پیدا کرده است، افزود: شاهد تغییرات گسترده در حوزه های مختلف از جمله ورزش هستیم. فدراسیون های ورزشی و هیأت استانی باید خود را در توسعه ورزش به روز رسانی کنند.

وی افزود: مسئؤلان ورزشی در برنامه ریزی ورزشی هم برای آقایان و هم بانوان برنامه داشته باشند، همچنین نگاه همگانی در رشته های مختلف ضروری است تا از رکود ورزش در جامعه جلوگیری شود.

وی گفت: نقاط کم برخوردار باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند البته ساکنین این مناطق علاقه خوبی به ورزش های سنتی نظیر کشتی دارند.

سفر رئیس فدراسیون کشتی به مازندران یک روزه است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ورزش کشتی با شرایط کنونی 10 سال بیشتر دوام نمی آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش کشتی با شرایط کنونی 10 سال بیشتر دوام نمی آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید