واتساپ تماس صوتی و تصویری را به نسخه وب و دسکتاپ می آورد

به گزارش وبلاگ بهابادی، کاربران واتساپ با استفاده از گوشی هوشمند خود می توانند با دوستان یا اعضای خانواده خود تماس بگیرند و حالا به نظر می رسد این ویژگی به نسخه وب و دسکتاپ این پیغام رسان نیز اضافه خواهد شد.

واتساپ تماس صوتی و تصویری را به نسخه وب و دسکتاپ می آورد

طبق گزارشی جدید، واتساپ در حال توسعه قابلیتی برای امکان برقراری تماس صوتی و تصویری غیر از اپ موبایل است. بر اساس اسکرین شات منتشر شده، کاربر در هنگام دریافت تماس با یک پاپ آپ روبرو می گردد که می تواند آن را پاسخ دهد یا رد کند.

در حال حاضر تعیین نشده که قابلیت تماس ویدیویی مانند گوشی های هوشمند یک پیش نمایش در اختیار کاربران قرار می دهد یا خیر. در پاپ آپ مربوط به تماس کاربران می توانند آن را بی صدا نموده یا اینکه از تماس صوتی به تصویری تغییر دهند.

گفته می گردد نسخه وب و دسکتاپ واتساپ از قابلیت تماس صوتی و تصویری گروهی نیز پشتیبانی می نمایند، با این حال مانند نسخه موبایل شاهد حضور حداکثر 8 نفر در آن ها خواهیم بود.

پشتیبانی از تماس ها در واتساپ وب و دسکتاپ آن را یک قدم به سمت مستقل شدن از موبایل نزدیکتر می نماید. در حالی که کاربران برای استفاده از این نسخه ها باید گوشی خود را به اینترنت متصل نمایند، این پیغام رسان می خواهد با پشتیبانی از دستگاه های متصل، احتیاج به چنین کاری را از بین ببرد.

این پیغام رسان به دنبال پشتیبانی از یک حساب در چندین دستگاه است و می توان بدون وابستگی به گوشی، از یک اکانت در محصولات مختلف استفاده کرد، البته در حال حاضر تاریخ انتشار چنین قابلیتی تعیین نشده است.

با انتشار این ویژگی ها، کاربران می توانند مانند اسکایپ و زوم بدون احتیاج به گوشی هوشمند خود و به وسیله دسکتاپ با دیگران ارتباط صوتی و تصویری برقرار نمایند. در حالی که تاریخ ارائه هیچ کدام از قابلیت ها تعیین نشده، گزارش اخیر به پشتیبانی نسخه وب و دسکتاپ از تماس ها در آینده نزدیک اشاره نموده است.

منبع: دیجیاتو

منبع: انتخاب

به "واتساپ تماس صوتی و تصویری را به نسخه وب و دسکتاپ می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ تماس صوتی و تصویری را به نسخه وب و دسکتاپ می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید