هیوندای کسپر معرفی گردید

به گزارش وبلاگ بهابادی، هیوندای کسپر یک کراس اوور کوچک و نو است که این شرکت قبل از عرضه به کره جنوبی از آن رونمایی نموده است. این خودرو با چراغ های LED بزرگ و شکاف در جلوپنجره پایینی خود، به صورتی طراحی شده که انگار همواره تعجب نموده است.

هیوندای کسپر معرفی گردید

نام این خودرو برگرفته از یک ترفند اسکیت بورد است که در آن، تخته هنگام پرش اسکیت سوار معلق می گردد و می چرخد. هیوندای دریافت سفارش های این خودرو را از ماه سپتامبر شروع خواهد نمود و تحویل خودرو هم از اواخر سال شروع می گردد.

در طراحی این خودرو قسمت جلوی کسپر ظاهری ظریف و زیبا دارد، اما شمایل کناره های آن عضلانی است. روی بدنه از خطوط برجسته استفاده شده و گلگیرها کمی برآمده است. روکش پلاستیکی دور گلگیرها ظاهری مستحکم به آنها می بخشد. هیوندای تا این لحظه هیچ تصویری را از کابین این کراس اوور شهری کوچک منتشر ننموده است.

درمجموع، تناسبات کلی، ستون های A مشکی رنگ و خطوط واضح در اطراف پنجره های جانبی این خودرو بسیار به سوزوکی ایگنس شباهت دارد. ایگنس یکی از رقبای اصلی کاسپر محسوب می گردد. بر اساس اطلاعات منتشرشده به وسیله منابع خبری، کسپر 3595 میلی متر طول و 1595 میلی متر عرض دارد و فاصله میان دو محور آن 2400 میلی متر است.

هیوندای تأیید نموده است که کاسپر با موتور 1 لیتری تنفس طبیعی یا پیشرانه 1 لیتری توربوشارژر در دسترس است. این خودرو در آن موقع تحت طراحی داخلی AX 1 قرار داشت و حتی با پوشاندن خودرو، چراغ های بزرگ جلو به وضوح بخش مهمی از طراحی را تشکیل می دادند.

انتظار می رود هیوندای کسپر به هند هم صادر گردد؛ یعنی جایی که کراس اوورهای کوچک و مقرون به صرفه قیمت بسیار محبوب است. در آخر، احتمال ساخت نسخهٔ تمام الکتریکی کسپر در اواسط سال 2023 هم وجود دارد.

آگهی های خرید و فروش خودرو هیوندای

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ بهابادی بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "هیوندای کسپر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیوندای کسپر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید