نشست جهانی گردشگری کشورهای اسلامی در ابوظبی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ بهابادی، ابوظبی که سال گذشته نیز میزبان نشست جهانی گردشگری کشورهای اسلامی (WITS) بود، سال جاری نیز فعالان این صنعت را برای شرکت دراین نشست دعوت کرد. با خبرنگاران همراه باشید.

نشست جهانی گردشگری کشورهای اسلامی در ابوظبی برگزار می گردد

گردشگری حلال به عنوان بخشی با رشد برق آسا که 13 درصد از کل بازار دنیای سفر را دراختیار گرفته، درسال های اخیر بشدت توجه ناظران و فعالان گردشگری دنیا را جلب نموده است.

طبق آنالیز های صورت گرفته از سوی موسسه مشاوره ای Crescent Rating و دینار استاندارد، تا سال 2020 گردشگری کشورهای اسلامی در سطح بین المللی شاهد رشدی بسیار سریع تر از بعضی دیگر از گونه های گردشگری مانند گردشگری همایش ها خواهد بود و مقدار پول خرج شده در این بخش در سال احتمالا به 192 میلیارد دلار می رسد . این درحالی است که این رقم جدا از آمار مربوط به هزینه و ارقام مربوط به حج و عمره است که به وسیله مسافران این گردشگری اسلامی خرج می گردد.

تمرکز کنفرانس سال جاری بر فرایند گردشگری و فرصت های متنوع سفر، بودجه و پروژه های گردشگری و کسب و کار گردشگری فرهنگی در میان کشورهای عضو کنفرانس اسلامی OIC است.

این نشست 28 و 29 اکتبر 2016 با حضور متخصصان وبا هدف ارایه مدل های مختلف تجاری درتوسعه گردشگری حلال برگزار می گردد که به عنوان بازار و فرصت تجاری جدیدی برای کسب عایدی و محرک موتور گردشگری دربازارهای بزرگ سفر و گردشگری درکشورهایی است که اکثریت جمعیت آن را مسلمانان تشکیل می دهند.

منبع: CHN

منبع: کجارو

به "نشست جهانی گردشگری کشورهای اسلامی در ابوظبی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست جهانی گردشگری کشورهای اسلامی در ابوظبی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید