مشارکت کمیسیون ملی یونسکو ایران در جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی

به گزارش وبلاگ بهابادی، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، مشارکت کمیسیون ملی یونسکو ایران در جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی صورت می گیرد.

مشارکت کمیسیون ملی یونسکو ایران در جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی

ثمانه یزدانی، معاون بین الملل کمیسیون ملی یونسکو ایران در نامه ای به علیرضا تابش، دبیر دومین جشنواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی ضمن قدردانی از برگزاری دومین دوره این جشنواره، همراهی و حمایت معنوی کمیسیون ملی یونسکو را از این رویداد خاطرنشان کرد.

در نامه معاون بین الملل کمیسیون ملی یونسکو ایران آمده است: کمیسیون ملی یونسکو به عنوان سازمانی که کارکرد اصلی آن پیشبرد همکاری های فرهنگی میان کشورها به وسیله شناختن و شناساندن عناصر فرهنگی مشترک است؛ از سویی متناسب با نیازهای بومی اهداف و برنامه های یونسکو را در سطح ملی معرفی می نماید و از سویی دیگر وظیفه تبیین برنامه ها و دستاوردهای کشور در سطح بین الملل را بر عهده دارد.

در ادامه این نامه آمده است: حوزه تمدنی ایران به عنوان یکی از برجسته ترین پهنه های فرهنگی دنیا، همیشه از ظرفیتی کم نظیر به منظور توسعه همکاری های بین فرهنگی برخوردار است. بی شک کمیسیون ملی یونسکو ایران از آثار فاخر تولیدی به منظور معرفی دستاوردهای فرهنگی ایران در نظام بین الملل بهره می گیرد و نقش مؤثری را در تقویت دیپلماسی فرهنگی کشور ایفا می نماید.

دومین جشنواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی به وسیله معاونت میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با مشارکت و میزبانی استانداری قزوین آذر 1402 برگزار می گردد.

مهلت ارسال آثار که تا پیش از این 30 شهریور اعلام شده بود، تا 15 مهر 1402 تمدید شده و علاقمندان می توانند در بخش های رادیویی و تلویزیونی، سینمایی، هنرهای رایانه ای ترکیبی، هنرهای نمایشی و بعلاوه کتاب و سرانجام نامه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران ارسال نمایند.

منبع: همگردی

به "مشارکت کمیسیون ملی یونسکو ایران در جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت کمیسیون ملی یونسکو ایران در جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید