لبنان، ابراز امیدواری عون برای تشکیل دولت در روزهای آینده

به گزارش وبلاگ بهابادی، رئیس جمهور لبنان ابراز امیدواری کرد که دولت این کشور در روزهای آینده تشکیل گردد.

لبنان، ابراز امیدواری عون برای تشکیل دولت در روزهای آینده

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بهابادی به نقل از المنار، میشل عون رئیس جمهور لبنان امروز در ملاقات با جمعی از افسران بازنشسته این کشور گفت: ما به خروج از بحران کنونی خوشبین هستیم، زیرا همه کوششمان برای حل بحران را انجام می دهیم.

میشل عون ابراز امیدواری کرد که دولت جدید لبنان طی روزهای آینده تشکیل گردد و سال جدید میلادی سالی خوب برای لبنانی ها باشد.

رئیس جمهور لبنان گفت: آنچه ما امروز انجام می دهیم کوشش برای نزدیک گرداندن دیدگاه های گروه های سیاسی برای تشکیل دولتی فعال است.

عون گفت: هرج و مرجی که طی سه دهه اخیر در کشور وجود داشت منجر به بحران امروز شد، زیرا مردم دیگر تحمل بیشتر از این را نداشتند.

رئیس جمهور لبنان توضیح داد: اگر بحران به حال خود باقی می ماند و تظاهرات مردم نیز ادامه می یافت، اوضاع بدتر از آن می شد که اکنون شاهد آن هستیم.

منابع نزدیک به ریاست جمهوری لبنان پیش از این گفته بودند که دولت جدید این کشور احتمالا بعد از اعیاد سال نو میلادی تشکیل گردد.

این منابع گفتند که اسامی اعضای هیئت دولت هنوز کامل نشده است و ملاقاتی بین میشل عون و حسان دیاب نخست وزیر مأمور به تشکیل دولت لبنان در بعبدا اجرا شده است.

سعد الحریری نخست وزیر سابق لبنان بیست و نهم اکتبر بعد از چندین هفته اعتراضات مردمی به دلیل مسائل مالی و معیشتی استعفا کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لبنان، ابراز امیدواری عون برای تشکیل دولت در روزهای آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان، ابراز امیدواری عون برای تشکیل دولت در روزهای آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید