عکس ، رونمایی از شماتیک و ویژگی های کراس اوور مقرون به صرفه جانشین پژو 206 !

به گزارش وبلاگ بهابادی، گجت نیوز از ویژگی های پلتفرم کراس اور مالی جدیدی نوشته که هنوز نام تجاری ندارد اما قرار است جایگزین پژو 206 گردد. خودرویی که فول آپشنش گیربکس اتومات دارد.

عکس ، رونمایی از شماتیک و ویژگی های کراس اوور مقرون به صرفه جانشین پژو 206 !

خودروی TF21 نخستین بار در خردادماه امسال و در قالب چند طرح اولیه به نمایش گذاشته شد. این ماشین قرار بوداواخر تابستان به بازار معرفی گردد، ولی رونمایی از آن به تعویق افتاد. با این حال، مدیرعامل ایران خودرو چندی پیش درمراسم خاتمه فراوری سمند و پژو 405 به تاریخ رونمایی رسمی از هاچبک TF21 اشاره نمود. این ماشین طی چند روز آیندهبه طور عمومی معرفی می گردد و براساس اطلاعات اولیه، یک کراس اوور جمع و جور است که بر مبنای پلت فرم 206 و درداخل کشور توسعه داده شده است.

ایران خودرو در بهمن سال گذشته استراتژی نوی را با هدف ارتقا و بهبود کیفیت محصولات و افزایش رضایت مشتریانخود در پیش گرفت. این برنامه با حذف خودروهای از دور خارج شده مثل سمند و پژو 405 و فراوری ماشین های باکیفیت ومطابق با فناوری های روز، یعنی ریرا و TF21 کلید خورد. البته با توجه به وعده های قبلی، حداقل 5 خودروی نو دیگر طی2 الی 3 سال آینده به وسیله ایران خودرو به بازار معرفی خواهند شد.

حال که تنها چند روز به موعد رونمایی رسمی از هاچبک TF21 به جای مانده، بد نیست نگاهی به مشخصات احتمالی اینخودرو بیندازیم.

هاچبک TF21 یک محصول رده B به شمار میرود که در سال آینده به عنوان جانشین مستقیم پژو 206 روانه بازارمی گردد. این خودرو در تیپ های متعدد در دسترس خریداران قرار می گیرد. تی اف 21 در پایه ترین مدل به موتور TU3A وگیربکس 5 سرعته دستی مجهز است. این موتور به پیشرانه کاربردی در پژو 206 تیپ 2 و پژو 206 تیپ 3 شباهت دارد. بعلاوه گفته می گردد مدل فول آپشن TF21 از پیشرانه 3F ایپکو استفاده می نماید که به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک متصلاست.

مدیرعامل ایران خودرو طی مراسم خاتمه فراوری سمند و پژو 405 که به تازگی برگزار شده، علاوه بر اعلام تاریخ رونمایی ازTF21 اطلاعاتی را درباره نخستین کراس اوور ملی این شرکت، یعنی ریرا به اشتراک گذاشت. طبق اظهارات این مسئولمحترم، 47 دستگاه ریرا تا 10 روز آینده برای انجام تست های فنی فراوری خواهد شد.

4141

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، رونمایی از شماتیک و ویژگی های کراس اوور مقرون به صرفه جانشین پژو 206 !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، رونمایی از شماتیک و ویژگی های کراس اوور مقرون به صرفه جانشین پژو 206 !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید