شنبه بازار باکرکوی کجاست؟

به گزارش وبلاگ بهابادی، در این بازار، زندگی جریان دارد؛ در گوشه ای از آن، عطر میوه و سبزیجات تازه به مشام می رسد و در گوشه دیگر صدای جمعیت انبوه در حال خرید شنیده می گردد. مشتری ها در حال چانه زنی و فروشندگان در حال کوشش برای فروش اجناس خود هستند. بازار باکرکوی همان جایی است که علاوه بر آشنایی با آداب و رسوم مردم ترکیه، می توانید خریدی به صرفه داشته باشید.

شنبه بازار باکرکوی کجاست؟

درباره شنبه بازار باکرکوی

در اغلب محله های استانبول، بازارهای هفتگی یا روزانه برقرار است. مردم بیشتر مایحتاج خود از قبیل میوه، صیفی جات، لوازم خانگی، پوشاک و غیره را از این بازار تهیه می نمایند. بعضی از این بازارها بزرگ تر هستند و اجناس بیشتری دارند. شنبه بازار باکرکوی یکی از بازارهای محلی معروف استانبول است. اغراق نیست اگر بگوییم، در این بازار هر چه می خواهید را می توانید پیدا کنید؛ پس بازدید از این بازار را از دست ندهید. ساعت کاری این بازار بین 11 صبح تا 6 عصر است. همینطور که به ساعات پایانی این بازار نزدیک می شویم، از تعداد و قیمت اجناس کاسته می گردد. البته یادتان باشد، باکرکوی خیابانی شلوغ و پر ازدحام است؛ تا جایی که امکان دارد از بردن وسایل و لوازم با ارزش خودداری کنید.

در شنبه بازار باکرکوی چه می بینیم؟

بازار باکرکوی تقریبا همه محصولات مورد احتیاج شما را دارد: از مواد غذایی بگیرید تا پوشاک، لوازم آرایشی و غیره. همه این محصولات را می توانید با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه تر از دیگر بازارها تهیه کنید. جالب است بدانید، در بازار باکرکوی حتی اجناس برند هم به فروش می رسند؛ این اجناس مارک ندارند و می توانید آن ها را با قیمتی مناسب تهیه کنید. برندهای معروف اجناسی که به فروش نرسانده اند را در این بازار به فروش می رسانند. هنگام خرید پوشاک حسابی دقت کنید؛ چرا که امکان پرو وجود ندارد و اگر از خریدتان پشیمان شدید، نمی توانید این اجناس را برگردانید.

راستا دسترسی به بازار باکرکوی

اگر از میدان تکسیم به سمت این بازار می روید، راهی ایستگاه ینی کاپی شوید. در این ایستگاه باید خط خود را عوض کنید، سوار خط m1 شوید و به سمت فرودگاه یا هاوالیمانی بروید. سوار این خط که شدید تا ایستگاه باکرکوی بروید. با رسیدن به باکرکوی مقداری پیاده روی ضروری است تا به مقصد برسید.

*در فهرست بازارهای هفتگی استانبول از تمام بازارهای هفتگی استانبول اطلاع کسب کنید.

تهیه و تدوین: تحریریه وبلاگ بهابادی

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "شنبه بازار باکرکوی کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شنبه بازار باکرکوی کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید