رکورددار دوومیدانی ایران مربی بدنساز تیم والیبال بانوان سایپا شد، بی اطلاعی هاشمی از تغییر زمان برگزاری لیگ!

به گزارش وبلاگ بهابادی، هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان در حالی روز دوشنبه برگزار می شود که سرمربی تیم سایپا از این مسئله اظهار بی اطلاعی کرد.

رکورددار دوومیدانی ایران مربی بدنساز تیم والیبال بانوان سایپا شد، بی اطلاعی هاشمی از تغییر زمان برگزاری لیگ!

مریم هاشمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بهابادی، پس از پیروزی شاگردانش برابر اکسون در هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان گفت: بازی خیلی خوبی بود، همانطور که از نتایج مشخص است. البته بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند و توانستیم با نتیجه 3 بر صفر این تیم را شکست بدهیم و امیدوارم در مسابقات بعد هم به همین شکل ادامه دهیم.

وی درباره برگزاری مسابقات هفته سوم در روز دوشنبه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: تا الان به ما اطلاع ندادند که زمان برگزاری مسابقات تغییر کرده، ولی ما خیلی دوست داریم چنین اتفاقی رخ دهد و اگر زبردست نایب رئیس بانوان فدراسیون این کار را انجام بدهد، واقعا تشکر می کنیم و حاضریم بازی روز دوشنبه برگزار شود.

هاشمی با بیان این مطلب که برای قهرمانی در لیگ برتر شرکت کرده است، گفت: تیم مان را برای قهرمانی بسته ایم و اگر به همین شکل ادامه بدهیم، امیدواریم عنوان قهرمانی را به دست آوریم. فقط بحث این است که مسابقات لیگ تعطیل می شود و ما باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که بازیکنان از لحاظ جسمانی و تکنیکی و تاکتیکی در حد بالایی باقی بمانند، چون در آغاز مسابقات لیگ باید با ذوب آهن مسابقه بدهیم.

وی درخصوص انتخاب سپیده توکلی دوومیدانی کار ایران به عنوان مربی بدنساز گفت: او از ورزشکاران باسواد و علمی کار با وزنه است. ما از توکلی استفاده می کنیم و خوشبختانه راضی هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رکورددار دوومیدانی ایران مربی بدنساز تیم والیبال بانوان سایپا شد، بی اطلاعی هاشمی از تغییر زمان برگزاری لیگ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورددار دوومیدانی ایران مربی بدنساز تیم والیبال بانوان سایپا شد، بی اطلاعی هاشمی از تغییر زمان برگزاری لیگ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید