رونمایی از گوشی مالی تکنو Spark 8T

به گزارش وبلاگ بهابادی، خبرنگاران، شرکت تکنو که ماه گذشته نسخه به روز شده تلفن هوشمند Spark 8 را در بازار هند عرضه نموده بود، اکنون میخواهد تا از یک دستگاه تازه به نام Tecno Spark 8T در هند رونمایی کند.

رونمایی از گوشی مالی تکنو Spark 8T

به گزارش وبلاگ بهابادی، شرکت تکنو به طور رسمی به وسیله حساب توییتر خود، گوشی هوشمند نو Tecno Spark 8T را برای بازار هند رونمایی نموده است، اما هنوز تاریخ عرضه به درستی معین نیست. پوستر تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شده به وسیله این برند نشان می دهد که این تلفن در رنگ فیروزه ای به بازار هند عرضه خواهد شد.

بر اساس تصویر تیزر، به نظر می رسد که گوشی Tecno Spark 8T دارای دو دوربین در پنل پشتی خواهد بود. کلید های تنظیم صدا و بعلاوه دکمه پاور نیز به مانند دیگر گوشی های این مدل در سمت راست قرار گرفته اند.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در خصوص معینات و ویژگی های گوشی Tecno Spark 8T در دست نیست، اما انتظار می رود که این شرکت در روز ها یا هفته های آینده، با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، جزئیات بیشتری را به اشتراک بگذارد.

نوترین گوشی هوشمند این برند Tecno Spark 8 Pro است که در بنگلادش عرضه شده. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی Full HD+ ناچ با وضوح صفحه نمایش 2460 در 1080 پیکسل است. این دستگاه مجهز به چیپست MediaTek Helio G85 و 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است که تا 256 گیگابایت نیز قابل ارتقا است.

گوشی Tecno Spark 8 Pro دارای سه دوربین پشتی است که شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین 2 مگاپیکسلی با لنز f/2.4 و یک لنز هوش مصنوعی با لنز f/2.0 می باشد. بعلاوه در پنل جلو، یک دوربین 8 مگاپیکسلی با فلاش LED دوگانه به کار رفته است.

گوشی Tecno Spark 8 Pro دارای سیستم عامل اندروید 11 با HiOS نسخه 7.6 است. سوکت شارژر در بالا قرار گرفته است و به وسیله یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می نماید، تغذیه می گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "رونمایی از گوشی مالی تکنو Spark 8T" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گوشی مالی تکنو Spark 8T"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید