دومین شوک علیرضا بیرانوند به یحیی

به گزارش وبلاگ بهابادی، در حالی که کمتر از 10 روز دیگر به تقابل فوق العاده حساس پرسپولیس با النصر عربستان در روز اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به جای مانده است، یحیی گل محمدی فعلاً باید قید استفاده از علیرضا بیرانوند را بزند، چون شواهد نشان می دهد سنگربان ملی پوش پرسپولیس باید حداقل 21 روز را دور از میادین سپری کند و پس از آن تمریناتش را استارت بزند.

دومین شوک علیرضا بیرانوند به یحیی

نکته تلخ در این رابطه برای پرسپولیس اینکه سرخپوشان ایرانی دهم مهرماه در دوحه مهمان الدحیل قطر هستند. تیمی که آدینه شب با کوتینیو قرارداد بست تا قدرتمندتر از قبل گردد. با توجه به شرایط بیرانوند و اندازه آسیب دیدگی او، محتمل است بیرانوند حتی بازی با حریف قطری را هم از دست بدهد، چون این مسابقه هم به لحاظ فاصله زمانی در تاریخی انجام می گردد که بیرانوند حتی اگر به طور کامل از آسیب دیدگی رها شده باشد، باز هم به لحاظ کسب آمادگی جسمانی دچار مشکل است. حالا باید ببینیم تکلیف چه خواهد شد؟

البته کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس مدعی اند بیرانوند حتماً به بازی با حریف قطری می رسد و حتی هنوز هم معلوم نیست که جدال با النصر را به طور کامل از دست داده است یا نه؟!

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "دومین شوک علیرضا بیرانوند به یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین شوک علیرضا بیرانوند به یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید