دانش آموزان منطقه12 در شهر مسئولیت می گیرند

به گزارش وبلاگ بهابادی، کارگاه آموزشی، توجیهی بیست ودومین دوره طرح شهردار مدرسه ویژه مدارس منتخب منطقه12 برگزار گردید.

دانش آموزان منطقه12 در شهر مسئولیت می گیرند

به گزارش وبلاگ بهابادی، شهردار منطقه12 با تأکید بر لزوم افزایش مشارکت اجتماعی در اداره شهر گفت: طرح شهردار مدرسه، فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با خدمات مدیریت شهری و همکاری آنها در اداره امور شهر است.

امیر یزدی با اشاره به شروع بیست ودومین دوره طرح شهردار مدرسه در این منطقه اضافه نمود: در آستانه اجرای این طرح، کارگاه آموزشی، توجیهی ویژه مدارس منتخب منطقه با حضور مدیران و مربیان پرورشی مدارس، مدیران اجتماعی، کارشناسان و تسهیلگران طرح برگزار گردید تا با آمادگی کامل به استقبال اجرای این طرح برویم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه هم در این باره گفت: در این نشست توضیحاتی درباره استفاده از ظرفیت مدارس به عنوان پایگاه های آموزشی برای آشنایی دانش آموزان و افزایش حس مسئولیت پذیری آنها نسبت به محله و شهرشان داده شد.

سید امیرحسین ساداتی با تأکید بر ضرورت آشنایی با ادبیات و فضای ذهنی دانش آموزان و ارتباط گیری مؤثر با آنها اضافه نمود: تشریح اهداف و چگونگی اجرای طرح در قالب دستورالعمل اجرایی و بعضی فعالیت های شاخص، از دیگر مباحث طرح شده در این کارگاه بود.

وی ادامه داد: در این کارگاه به پیشنهاد مدیران و معلمان پرورشی منطقه مقرر شد برای پیگیری و آنالیز مسائل هنگام اجرای طرح، ضمن انعکاس به شهرداری تهران، جلسات مشترکی نیز در ساختمان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار گردد.

در خاتمه این نشست، هدایایی به رسم یادبود همراه با احکام صادره به شرکت کنندگان اهدا شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "دانش آموزان منطقه12 در شهر مسئولیت می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان منطقه12 در شهر مسئولیت می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید