خبرنگاران راه 60 روستای شیروان بازگشایی شد

به گزارش وبلاگ بهابادی، بجنورد-خبرنگاران- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: راه ارتباطی 60 روستایی این شهرستان خراسان شمالی که به علت کولاک برف بسته شده بود امروز(آدینه) با کوشش عوامل راهداری بازگشایی شد.

خبرنگاران راه 60 روستای شیروان بازگشایی شد

حمید جوان در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ بهابادی گفت: بازگشایی راه های روستایی در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه انجام شد که ارتفاع برف در این مناطق به 10 سانتی متر رسیده بود.

وی گفت: از ظهر دیروز تا به امروز نیروها و عوامل راهداری شیروان مشغول عملیات شن ریزی و نمک پاشی در سطح روستاها شدند که به علت برودت هوا و یخبندان شدید بسیاری از مسیرها چندین نوبت نمک پاشی و شن ریزی شد.

جوان با بیان اینکه تا به امروز 300تن شن و نمک برای بازگشایی راه های روستایی استفاده شده است، اضافه نمود: 20 دستگاه ماشین آلات با 30 نفر نیروی راهداری مشغول بازگشایی مسیرهای روستایی شدند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شیروان گفت: سال جاری 2 هزار تن مخلوط شن و نمک برای برطرف یخبندان راه های ارتباطی این شهرستان در فصل بارش های زمستانی ذخیره شده است که این میزان برای بازگشایی17 محور اصلی و فرعی به طول هزار و 100 کیلومتر استفاده خواهد شد.

شهرستان شیروان 650 کیلومتر راه روستایی دارد که 70 درصد آن مربوط به مناطق کوهستانی است.

از کل راه های روستایی این شهرستان 480 کیلومتر آسفالته است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران راه 60 روستای شیروان بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راه 60 روستای شیروان بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید