حمله سگ های ولگرد به زن باردار در سنندج ، واکنش تند همسر زن باردار

به گزارش وبلاگ بهابادی، حمله سگ های ولگرد به یک زن باردار 27 ساله در نایسر سنندج، او را راهی بیمارستان کرد.

حمله سگ های ولگرد به زن باردار در سنندج ، واکنش تند همسر زن باردار

به گزارش وبلاگ بهابادی، جولان و پرسه سگ های ولگرد در سطح این شهر و نواحی منفصل شهری این شهرستان معضلی است که در سایه بی توجهی و کم کاری مدیریت شهری، شهروندان را عاصی نموده است.

در طول یک سال اخیر چندین بار در گزارشات مختلفی این گله مندی شهروندان را به گوش مسئولان شهرداری سنندج رسانده و این خواسته مردمی را مطالبه گری نموده اما هر بار به بهانه هزینه بردار بودن عقیم سازی سگ ها و هزینه نگهداری، از زیر بار مسئولیت شانه خالی نموده اند.

البته علاوه بر بی توجهی مدیریت شهری نسبت به ساماندهی سگ های ولگرد در سطح شهر سنندج، مشکل دیگری نیز وجود دارد و آن غذادادن بعضی شهروندان به این حیوانات است که از روی ترحم انجام می گردد که هر دوی آنها به حوادثی تلخ می انجامد.

ماجرا از این قرار است که در طول چندین ماه اخیر چندین مورد سگ گزیدگی در نقاط مختلف شهر رخ داده است، روز گذشته نیز در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج، این بار سگ های ولگرد به یک زن باردار حمله نموده و این شهروند را راهی بیمارستان بعثت نموده است.

کیوان ساعدپناه همسر این بانوی 27 ساله (مهلا مرادی) با بیان اینکه سگ های ولگرد به همسرم حمله نموده و از ناحیه ران پا آسیب دیده است، گفت: همسرم از شب گذشته در بیمارستان بعثت بستری و عصر امروز ترخیص شد.

وی اضافه نمود: پرسنل بیمارستان بلافاصله همسرم را تحت مراقبت قرار داده و واکسن ضدهاری نیز به او تزریق کردند.

این شهروند سنندجی گفت: واقعا از این همه بی مسئولیتی متولیان ساماندهی سگ های ولگرد به شدت گله مندیم، امیدواریم این شرایط سامان پیدا کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "حمله سگ های ولگرد به زن باردار در سنندج ، واکنش تند همسر زن باردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله سگ های ولگرد به زن باردار در سنندج ، واکنش تند همسر زن باردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید