حسن یزدانی حواسش پرت تیلور شد! ، فقط 2 یا 3 کشتی باب میلم بود!

به گزارش وبلاگ بهابادی، چهره مطرح و پیشکسوت کشتی ایران کشتی های حسن یزدانی و دیوید تیلور را قبل از رویارویی دو کشتی گیر در فینال وزن 86کیلوگرم تحلیل کرد.

حسن یزدانی حواسش پرت تیلور شد! ، فقط 2 یا 3 کشتی باب میلم بود!

وبلاگ بهابادی آنلاین - علیرضا حیدری دارنده 6مدال دنیا و المپیک که مدتی است در کشور هلند زندگی می نماید با حضور در سالن اشتارک آرنا شهر بلگراد نظاره گر رقابت کشتی گیران ایرانی در روز نخست مسابقات قهرمانی دنیا 2023 بود. در روز اول این رقابت ها که اولین مرحله کسب سهمیه بازی های المپیک 2024 المپیک پاریس بود، ایران 3فینالیست داشت که فردا برای گرفتن مدال روی تشک می روند. در یکی از حساس ترین کشتی ها حسن یزدانی با دیوید تیلور کشتی می گیرد. حیدری درباره کشتی هایی که این دو امروز گرفتند، به خبرنگار وبلاگ بهابادی گفت: هیچ کس برای باختن به مسابقات نمی آید ولی خیلی چیزها شرایط برنده کشتی را رقم می زند. امروز کشتی که باب میلم باشد بیشتر از 2 یا 3 کشتی نبود. کشتی باید مجذوب کننده تر گردد تا بتواند همچون گذشته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

حیدری درباره عملکرد یزدانی و تیلور در مقابل رقبایشان گفت: تیلور با کشتی هایی که گرفت نشان داد شرایط خوبی دارد و سرحال است و این موضوع در عملکرد یزدانی تاثیر داشت. یزدانی به نظرم کمی استرس داشت و حواسش به تیلور بود که امیدوارم روز فینال شرایط بهتری داشته باشد. یزدانی و تیلور فردا برای ششمین بار مقابل هم قرار می گیرند. از 5دیدار قبلی یزدانی فقط یک بار برنده بوده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "حسن یزدانی حواسش پرت تیلور شد! ، فقط 2 یا 3 کشتی باب میلم بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن یزدانی حواسش پرت تیلور شد! ، فقط 2 یا 3 کشتی باب میلم بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید